וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצה נותר בהלם כשגילה סטודנט ישן מאחורי המסך בכיתה

2.6.2016 / 8:09

האם זה אמיתי או שזו מתיחה? שיעור במדעים נקטע לפתע כשסטודנט שנרדם מאחורי מסך ההקרנה - נפל על הרצפה לעיני כל התלמידים ויצא מהכיתה בבושת פנים

יוטיוב

עד שהסטודנט הזה ינשור מהאוניברסיטה - אתם מוזמנים לצפות בו נושר מהמחבוא שלו הישר לקדמת הכיתה, ממש מתחת לעיניו של המרצה ההמום. המקרה הביזארי הזה תועד לפני כשבועיים באוניברסיטת וושינגטון, כ-15 דקות לאחר תחילת השיעור. בקטע שפורסם בשישי האחרון ביוטיוב וצבר יותר מ-100 אלף צפיות, נראה התלמיד שוכב מאחורי מסך ההקרנה, עליו מופיעה המצגת של המרצה. באיזשהו שלב, הסטודנט הישנוני כנראה מתעורר מחלום הבלהות שלו ונופל לרצפה.

התקרית קוטעת את דבריו של המרצה שלא מבין מאיפה הסטודנט הזה צץ לו פתאום. הסרטון מסתיים כשהסטודנט קם על רגליו ויוצא מהכיתה מבלי להביט בעיניו של המרצה. הסטודנטים האחרים נשמעים מצחקקים ברקע והמרצה משיב להם: "אין תגובה".

מי שכבר נחשף לסרטון המביך הזה, ולא קרא את מה שהיה לתלמיד הבעייתי לומר עליו - טען שמדובר במתיחה שתוכננה וצולמה במכוון. מי שחשב כך - צדק, בערך. זו אכן הייתה מתיחה שאירגן וביצע סטודנט להנדסה הלומד שם, טראנג וון, אולם הקטע לא צולם במכוון. לפחות כך טוען וון בדף הפייסבוק שלו. "הרבה מחבריי שאלו אותי מה אני עושה בקולג', אז למקרה שמישהו סקרן... הנה מעשה קונדס שעשיתי באוניברסיטת וושינגטון", אמר וון מוונקובר, "לא היה לי מושג שהוא צולם. רק היום מישהו שלח לי את הקטע וחשבתי שהוא מעולה".

בשיחה עם MailOnline, סיפר אחד התלמידים שנכח בשיעור את הרשמים שלו מהתקרית ההיא: "למען האמת, היינו בהלם. זה היה סתם שיעור רגיל באוניברסיטה ואז זה קרה. צחקנו, וגם עוזר ההוראה שהעביר את ההרצאה היה קצת כזה 'אוקיי, זה מוזר', ואז המשכנו עם השיעור". רגע, זה חלק מהחומר?

עוד באותו נושא

צפו: הנערה הזאת הגשימה את חלומו של כל תלמיד

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully