וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בראשון לציון: נעצר אדם בחשד שסייע ליאן גבריאלוב

30.5.2016 / 8:20

המשטרה בודקת אם החשוד איגור ריבקין ידע על כוונותיו של גבריאלוב לפני רצח אנסטסיה רוסנוב ובן זוגה אלי קנדינוב. מעצרו הוארך אמש בשלושה ימים. עוד נבדק אם סייע לחשוד ברצח, שנורה למוות על ידי המשטרה במהלך מנוסתו

צילום: יותם רונן, עריכה: אוהד פיטר

המשטרה עצרה אמש (ראשון) אדם בחשד שסייע ליאן גבריאלוב, שנחשד ברצח הכפול בראשון לציון בשבוע שעבר. מעצרו של החשוד, איגור ריבקין, הוארך אמש בבית משפט השלום בעיר בשלושה ימים. במקביל, המשטרה בודקת מי מחבריו של גבריאלוב הלין אותו במהלך בריחתו לאחר שעל פי החשד ירה למוות בזוגתו לשעבר ובבן זוגה הנוכחי בדירה בראשון לציון. גבריאלוב נורה למוות על ידי המשטרה בתום מצוד בן ארבעה ימים.

חוקרי ימ"ר מרכז הגיעו לריבקין בעקבות בדיקת מכשיר הטלפון של גבריאלוב, שנמצא במכוניתו לאחר שנורה למוות. מהמכשיר עלה כי הוא קיים כמה שיחות עם ריבקין. החשוד ריבקין נעצר בעבר בגין עבירות שונות, אולם מחקירתו עלה כי לא הלין את גבריאלוב, אלא ניהל איתו שיחות קצרות בטלפון הנייד.

לקריאה נוספת:
"איך המנוול עשה לה את זה?": הנרצחת מראשון לציון הובאה למנוחות
נשק, אלימות ואיומים: דרכו של גבריאלוב מהכלא ועד לרצח כפול
מסע בריחה עם אקדח טעון: מסלול ההימלטות של החשוד ברצח הכפול

יאן גבריאלוב  - חוסל על ידי השמטרה כשנתפס – בלוד. ניב אהרונסון
גופת גבריאלוב, שלשום בלוד/ניב אהרונסון

במשטרה בודקים אם ריבקין ידע על כוונותיו של גבריאלוב לפני שביצע את הרצח, ואם סייע באופן אקטיבי לגבריאלוב, בין שבהכנת נתיב הבריחה ובין שבהצטיידות בחומרים שונים. גבריאלוב נורה למוות ביום שבת בלוד לאחר שהמשטרה חיפשה אחריו מאז הרצח, שאירע ביום רביעי. ברגע ההיתקלות בו, ירה גבריאלוב כדור אחד לעבר השוטרים, אך הכדור השני שהתכוון לירות נבלם באקדחו בשל מעצור. לטענת המשטרה, הוא הצליח בשלב מסוים לזהות את המעקב אחריו. הוא נורה בידי מפקד המחוז.

אתמול פורסם לראשונה בוואלה! NEWS כי גבריאלוב תכנן את רצח אנסטסיה רוסנוב ובן זוגה אלי קנדינוב כבר ביום ראשון, בעת שאנסטסיה הייתה בתחנת משטרה. על פי חקירת היחידה המרכזית של מחוז מרכז בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי, גבריאלוב הצטייד באקדח, שכר את המכונית ששימשה אותו לכאורה להימלטות מזירת הרצח ומסר את כלבו לאחותו. כמו כן, הוא נפרד מבני משפחתו והודיע להם כי הוא "עשוי להיעדר ולהיעלם לתקופה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully