וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: כך תכנן יאן גבריאלוב את הרצח הכפול בראשון לציון

29.5.2016 / 15:10

מהחקירה עולה כי החשוד ברצח בת זוגו לשעבר וחברה הנוכחי, שנורה אתמול למוות, הצטייד בנשק מראש. בעת שהנרצחת הגישה נגדו תלונה, הוא נפרד ממשפחתו: "ייתכן שאעלם לתקופה ארוכה"

עריכת וידאו: ניר חן עריכת תוכן: סיגל סיריוס, מפיקה: תום רוכלין

פרסום ראשון: יאן גבריאלוב, החשוד ברצח חברתו לשעבר אנסטסיה רוסנוב ובן זוגה בראשון לציון בשבוע שעבר, תכנן את הרצח כבר ביום ראשון, בעת שאנסטסיה הייתה בתחנת משטרה. על פי חקירת היחידה המרכזית של מחוז מרכז בפיקוד ניצב-משנה מוטי אדרעי, גבריאלוב הצטייד באקדח, שכר את המכונית ששימשה אותו לכאורה להימלטות מזירת הרצח ומסר את כלבו לאחותו. כמו כן, הוא נפרד מבני משפחתו והודיע להם כי הוא "עשוי להיעדר ולהיעלם לתקופה ארוכה".

בית המשפט השלום בראשון לציון הסיר היום (ראשון) את צו איסור הפרסום על פרטי החקירה, ובשעה זו מתבצעת בדיקה בליסטית בכלי הנשק שנמצא במכוניתו של גבריאלוב. הבדיקה נועדה לוודא אם יש התאמה בין הקליעים שנמצאו בגופותיהם של רוסנוב ובן זוגה אלי קנדינוב לבין אלו שהיו ברשותו של החשוד.

עוד על הרצח הכפול בראשון לציון:
"ראיתי אותו עובר ליד הבית שלך": ההתכתבות שקדמה לרצח הכפול
"עזוב אותה או שתיפגע": העבר האלים של החשוד ברצח
הכפול
מסע בריחה עם אקדח טעון: מסלול ההימלטות של החשוד ברצח הכפול

אלי קאנדינוב  אנסטסיה רוסנוב מפוצלת. פייסבוק, צילום מסך
החשוד כנראה החליט לפעול רק אחרי שחברתו לשעבר הגישה תלונה. קנדינוב ורוסנוב/צילום מסך, פייסבוק

"אנחנו מבינים שכשאנסטסיה הגיעה לתחנת המשטרה בראשון לציון, הוא הבין בפעם הראשונה שהיא גמרה אומר לעזוב אותו סופית ולצאת נגדו", הסביר גורם במשטרה. "קודם לכן, הוא התעלל בה ואף חתך את צמיגי מכוניתה, אך היא לא עשתה את הצעד של להגיש תלונה. ברגע שהוא הבין שהיא בתחנת המשטרה הוא החליט לבצע את הרצח מתוך מניע של קנאה. מיד אחרי קבלת ההחלטה הוא החל לפעול כדי להיפרד מבני משפחתו ובמקביל ביצע את ההכנות של התחמשות לביצוע הרצח", הוסיף הגורם.

גבריאלוב העביר כבר לפני ארבעה חודשים מסר אלים לרוסנוב, והגיע לביתה שברחוב פיק"א בעיר בשעת לילה וחתך את ארבעת צמיגי כלי הרכב שלה. "האיש היה עבריין אלים שבילה תקופות ארוכות בכלא לאחר שהורשע במגוון עבירות שביצע", אמר אתמול קצין במחוז מרכז של המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

החשוד ברצח הכפול נורה למוות אתמול בלוד לאחר שהמשטרה חיפשה אחריו במשך ארבעה ימים. ברגע ההיתקלות בו, ירה גבריאלוב כדור אחד לעבר השוטרים, אך הכדור השני שהתכוון לירות נעצר בשל מעצור באקדחו. לטענת המשטרה, הוא הצליח בשלב מסוים לזהות את המעקב אחריו, אך לבסוף נורה בידי מפקד המחוז.

זירת המקום בו גבר ואישה נמצאו ירויים בדירה, ראשון לציון. 25 במאי 2016. מגד גוזני
זירת הרצח הכפול ברחוב פיק"א בראשון לציון, בשבוע שעבר/מגד גוזני

גבריאלוב בן ה-39 היה מוכר למשטרה, ומאז שעלה לישראל מברית המועצות ב-1990 הסתבך פעמים רבות עם החוק. רוב העבירות שבהן גבריאלוב הורשע היו קשורות לגניבות רכב, אולם בעברו ניתן למצוא גם לא מעט עבירות אלימות. בין היתר, הוא הורשע באיומים ובנשיאת נשק שלא כדין, באחיזת סכין ובהתפרצות לדירה. כמו כן, הוא נחשב לעבריין תנועה סדרתי כשמאחוריו יותר מ-35 הרשעות שונות הכוללות נהיגה במהירויות מופרזת, נהיגה בשלילה, שימוש ברישיון נהיגה מזויף ועוד. בעבר הוא ישב בכלא בין השנים 1998 ו-2002 לאחר שנגזרו עליו חמש שנות מאסר בגין גניבות רכב. מאז, נשא גבריאלוב כמה פעמים בעונשי מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully