וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מהמשטרה: ניצב בדימוס יואב סגלוביץ' מצטרף ליש עתיד

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

29.5.2016 / 9:51

ראש אגף החקירות לשעבר יחבור למפלגתו של לפיד: "צריך שינוי בסדר היום". סגלוביץ', ממקימי להב 433, ניהל חקירות רבות של אנשי ציבור שהיו מעורבים בפרשות שחיתות

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

ניצב בדימוס יואב סגלוביץ', ראש אגף החקירות לשעבר, יצטרף למפלגת יש עתיד. סגלוביץ', שהקים את יחידת להב 433, הכריז על הצעד היום (ראשון) בבית סוקולוב בתל אביב במסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר המפלגה ח"כ יאיר לפיד.

"אני מחפש שותפים", אמר ראש המפלגה לפיד במסיבת העיתונאים. "המערכות כבר לא עובדות היום בשביל האזרחים". סגלוביץ' נשאל על הנושאים הבוערים על סדר היום, ונמנע מלהתייחס לשאלות על השר הנכנס ליברמן: "את דעתי אמרתי בעבר".

הקצין הבכיר לשעבר, ששירת כ-30 שנה במשטרה, היה ממקימי להב 433 - היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן שטיפלה בסדרת פרשות שחיתות מרכזיות - כמו גם את היחידה לפשיעה כלכלית.

לקריאה נוספת בנושא
קרב פנימי חדש במחנה הציוני: הצעת החוק שמפלגת את חברי הכנסת
רעשי המפץ הפוליטי לא דועכים, ואפקט הדומינו בממשלה טרם הסתיים
איוב קרא על המגעים הקואליציוניים: "הפקירו אותי כמו מדחת יוסוף"

כנס במלאות עשור לחוק איסור הלבנת הון, נובמבר 2012. יותם רונן
ניצב בדימוס יואב סגלוביץ', 2012/יותם רונן

הצטרפותו של סגלוביץ' ליש עתיד מגיעה ברקע המשבר בממשלה עם התפטרותם של השרים משה יעלון ואבי גבאי בעקבות מינויו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לתפקיד שר הביטחון. לפי סקרים שונים, אילו היו מתקיימות היום בחירות, יש עתיד הייתה מגדילה משמעותית את כוחה, שכיום מסתכם בעשרה מנדטים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully