וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממה הוא מפחד?": טראמפ נסוג מעימות עם ברני סנדרס

28.5.2016 / 2:09

המיליארדר הודיע כי יהיה זה זה "לא יאה" שיתעמת עם "מי שבסופו של דבר יגיע למקום השני". סנדרס לא נשאר חייב: "הוא משנה את דעתו מספר פעמים ביום, אולי זה יקרה שוב"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

(טראמפ: אשמח להתמודד נגד סנדרס בשביל לגייס כסף לצדקה)

המועמד המיועד על הנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, הודיע אמש (שישי) כי החליט בסופו של דבר שלא להתעמת עם המועמד הדמוקרטי, ברני סנדרס. זאת לאחר שהשבוע, בתכנית האירוח של ג'ימי קימל ברשת ABC, השיב המועמד הרפובליקני לשאלת המנחה כי יסכים להתעמת עם הסנטור הסוציאליסט מורמונט בתנאי שייתרמו עשרה מיליון דולר לצדקה.

סנדרס, שסיכוייו לגבור על יריבתו הילרי קלינטון נראים קלושים, מיהר לקבל את התנאים ואמר כי ישמח להתעמת מול טראמפ לפני הבחירות בקליפורניה שייערכו ב-7 ביוני. הלילה, לאחר שנודע לו על הודעתו של טראמפ, אמר: "שמעתי שהוא הולך להתעמת איתי, ואז שהוא לא יתעמת איתי, ואז שכן... מר טראמפ ידוע בנטייתו לשנות את דעתו מספר פעמים ביום".

"טראמפ מסתובב בכל מקום כמו בריון, הוא בחור קשוח", הוסיף סנדרס ופנה ישירות למיליארדר: "מר טראמפ, ממה אתה מפחד?".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי ההתכתשויות הפומביות: רוביו הודיע כי יתמוך בטראמפ
טראמפ הבטיח את מועמדותו לנשיאות: "העולם משקשק ממני? זה טוב"
"לך לעזאזל": עימותים אלימים בעצרת של טראמפ בניו מקסיקו

דונלד טראמפ, וויסקונסין, ארצות הברית, 5 באפריל 2016. רויטרס
"זה יהיה חלום להתעמת עם ברני". טראמפ, באפריל/רויטרס

אתמול עוד חזר טראמפ על ההסכמה לקיים את האירוע ואמר: "זה יהיה חלום להתעמת עם ברני". סנדרס, מצדו, הציע בעמוד הטוויטר שלו "לחפש את האולם הגדול ביותר שאפשר".

אולם אמש, כאמור, שפך המיליארדר הניו יורקי מים צוננים על מה שאמור היה להיות אחד מאירועי המדיה המסקרנים של מערכת הבחירות. בהצהרה שפרסם, הודיע טראמפ כי החליט לחזור בו מההסכמה לקיום האירוע, ונימק זאת בכך ש"בהינתן שהמערכת הדמוקרטית מעוותת, והילרי הנוכלת ודבי שולץ (יו"ר הוועידה הדמוקרטית, ע"נ) לא יתנו לברני לנצח, זה לא יאה שבתור המועמד המיועד אתעמת עם מי שיגיע למקום השני".

עוד נכתב בהודעה מטעמו של טראמפ: "נראה גם כי רשתות הטלויזיה לא נדיבות מדי בכל הנוגע לתרומת הכסף לצדקה, במקרה הזה בריאות נשים. לכן, אמתין להתעמת מול המועמד הדמוקרטי הרשמי, כנראה הילרי הנוכלת או מי שזה לא יהיה".

ברני סנדרס בנאום לאחר ניצחון בבחירות המקדימות באורגון, מאי 2016. רויטרס
"טראמפ מתנהג כמו בריון". סנדרס. החודש/רויטרס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully