וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתכתשויות הפומביות: רוביו הודיע כי יתמוך בטראמפ

27.5.2016 / 13:50

הסנאטור הפופולרי, שעימותיו עם טראמפ גלשו לא אחת לפסים אישיים, שינה כיוון ואמר כי אמנם הוא חולק על המתמודד הרפובליקני - אך מעדיף אותו על פני קלינטון. "אם יש משהו שאני יכול לעשות כדי למנוע את היבחרותה, אשמח לשקול את זה", אמר

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

(טראמפ הבטיח את מספר הצירים הדרוש להתמודדות על הנשיאות: "לכבוד הוא לי")

חיזוק נוסף לדונלד טראמפ במאמציו ללכד מאחוריו את הממסד הרפובליקני טרם ההתמודדות בבחירות הכלליות מול הילרי קלינטון. הסנאטור מרקו רוביו, שפרש מהמרוץ לפני כשלושה חודשים ונחשב לאחת הדמויות הפופולריות והמרכזיות במפלגה הרפובליקנית, אמר הלילה (שישי) כי הוא מתכוון להגיע לוועידת המפלגה שתיערך בחודש יולי בקליבלנד, ולעזור לטראמפ להיבחר.

בכירים רבים אחרים במפלגה, כמו הנשיאים לשעבר ג'ורג' בוש האב והבן והמועמדים לנשיאות לשעבר מיט רומני וג'ון מקיין, הבהירו כי אין בכוונתם להגיע לאירוע.

רוביו, שעימותיו עם טראמפ גלשו לא אחת לפסים אישיים, אמר בריאיון לרשת CNN כי אינו יודע אם יהיה לו תפקיד בוועידה, אבל כשנשאל מה יעשה אם טראמפ יבקש ממנו לנאום בעדו באחד מארבעת ימי הוועידה, השיב: "כן, אני רוצה לעזור, אני לא רוצה להזיק, כי אני לא רוצה שהילרי קלינטון תהיה נשיאה".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ הבטיח את מועמדותו: "העולם משקשק ממני? זה טוב"
עימות מפתיע במרוץ לנשיאות: טראמפ וסנדרס ייפגשו בקליפורניה?
"לך לעזאזל": עימותים אלימים בעצרת של טראמפ בניו מקסיקו

דונלד טראמפ ומרקו רוביו בעימות הרפובליקני. 4 במרץ 2016. רויטרס
המטרה מקדשת את האמצעים. טראמפ ורוביו בעימות שנערך לפני כחודשיים/רויטרס

לדבריו, המטרה מקדשת את האמצעים. "אני חולק כמובן על טראמפ בנושאי מדיניות, הקדשתי 11 חודשים כדי לדבר על זה, זה ברור. ועדיין, אני לא רוצה שקלינטון תהיה הנשיאה ואם יש משהו שאני יכול לעשות כדי למנוע את זה, אשמח לשקול את זה".

עם זאת, הוא הבהיר שוב כי אין בכוונתו לשמש סגן הנשיא של טראמפ. "הדלת סגורה, אני חושב שזו לא תהיה ההחלטה הנכונה עבורו. לדעתי, לדונלד מגיע סגן שמזדהה באופן מלא עם העמדות שלו", אמר. לאחר כשלונו בפריימריז של מי שנחשב להבטחה גדולה, הודיע רוביו כי אין בכוונתו להתמודד שוב על מקום בסנאט, וכרגע לא ברור לאן פניו מועדות.

שעות אחדות לאחר הריאיון, הצטרף טראמפ לקריאות במפלגה הרפובליקנית לרוביו לשוב ולהתמודד על המשרה שלו בסנאט מטעם מדינת פלורידה. "חשוב לשמור על הרוב בסנאט והסקרים מראים שלרוביו יש סיכוי טוב לנצח. רוץ, מרקו!", צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully