וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותה של הילדה בת ה-12 שטבעה עם אמה בחוף בבת ים

26.5.2016 / 9:28

האם ובתה, תיירות מרוסיה, טבעו ביום שלישי בחוף טובגו בעיר. מותה של האם נקבע במקום, ואילו הילדה אושפזה במצב אנוש בבית החולים וולפסון שבחולון - שם נאבקו על חייה

צילום: יותם רונן, עורך: לירן מוסלי, עורכת משנה: סיגל סיורס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

הילדה בת ה-12, שטבעה השבוע יחד עם אמה בחוף טובגו בבת ים, מתה הבוקר (חמישי) לאחר שמצבה הוגדר אנוש. השתיים, תיירות מרוסיה, טבעו ביום שלישי בחוף טובגו בעיר, כאשר מותה של האם בת ה-35 נקבע מיד לאחר הטביעה.

צוות מד"א שהגיע לחוף ניסה לבצע פעולות החייאה באם, אך ללא הצלחה. הילדה פונתה לבית החולים וולפסון בחולון כשהיא חסרת הכרה, שם טופלה ביומיים האחרונים ובוצעו בה ניסיונות החייאה נוספים עד שנקבע מותה הבוקר.

עדי ראייה ששהו בסמוך לחוף בעת האירוע סיפרו כי אם השוטרים היו מגיעים בזמן, השתיים היו ניצלות. "אנחנו על הפנים, אנחנו יודעים שהן היו ניצלות אם השוטרים היו מגיעים בזמן כשהתקשרנו, ולא היו מושכים את זה כל כך הרבה זמן עם שאלות מיותרות", אמרה מיכל, עדת ראייה. "אנחנו גרים על הים, ממש ראינו את זה. זה בלתי נתפס. אנחנו בטראומה בבית, לראות אותן חיות ואחרי זה לראות איך מוציאים גופה, זה פשוט נורא. בכינו פה, זה כאב שאי אפשר להסביר את זה, להיות עד לסיטואציה כזאת זה מאוד קשה".

אמבולנס סמוך למקום הטביעה, חוף טובגו. בת ים 24 במאי 2016. יותם רונן
חוף טובגו בבת ים, השבוע/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully