וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: זוג מערד כלא דר רחוב והכה אותו - עד שקפץ מחלון הקומה הרביעית

26.5.2016 / 2:23

השניים, בשנות ה-40 לחייהם, מואשמים בתקיפה חמורה וגרימה לחבלות קשות. לפי כתב האישום, הם הזמינו את דר רחוב לביתם, שם כלאו אותו ותקפו אותו עד שהחליט להימלט. המשטרה: פועלים עם שירותי הרווחה למצוא לקורבן פתרון דיור

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) נגד גבר ואישה, תושבי ערד בשנות ה-40 לחייהם, בגין כליאתו של דר רחוב ותקיפתו. לפי פרטי האישום, השניים הזמינו לביתו של הגבר החשוד את דר הרחוב, אז החליטו לכלוא אותו ולהכות אותו, עד שקפץ מחלון הקומה הרביעית ונמלט. לאחר הגשת כתב האישום, הוגשה בקשה למעצרם של השניים עם תום ההליכים.

תחילתו של הסיפור הוא לפני כשלושה שבועות, כאשר התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על אדם שמסתובב ברחובות בערד כשהוא חבול בכל חלקי גופו. השוטרים איתרו את הגבר הפצוע והעבירו אותו לטיפול רפואי. מתחקור ראשוני התברר כי מדובר בדר רחוב שחי בערד והוזמן לבית של הזוג. לדבריו, כאשר הגיע לבית, החלו השניים להכות אותו. הוא ביקש שיחוסו על חייו, אולם הם התעלמו והמשיכו בשלהם. לבסוף, הוא החליט לקפוץ מהחלון ולהימלט, עד שאותר על ידי המשטרה. באותו הערב נעצרו הגבר והאישה בחשד שהיכו את דר הרחוב וגרמו לו לחבלות קשות.

מהמשטרה נמסר: "מדובר בתקיפה חמורה שהופסקה רק לאחר שהקורבן קפץ מהקומה הרביעית ונמלט מהמקום. השוטרים סרקו את המקום, איתרו את החשודים, עצרו אותם והוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים". עוד נמסר מהמשטרה כי הם פועלים יחד עם גורמי הרווחה למציאת פתרון דיור קבע לקורבן.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"עזוב אותה או שתיפגע": העבר האלים של החשוד ברצח הכפול
הפלסטינים צעקו על הנאנסת הנכה: "את יהודייה וזה מה שמגיע לך"
נקניקיות לצד אקסטזי: כך נלחמים השוטרים הסמויים במפיצי סמים בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully