וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזוב אותה או שתיפגע": העבר האלים של החשוד ברצח הכפול

לוואלה! NEWS נודע כי ב-2010 איים החשוד ברצח בת זוגו לשעבר וחברה בראשל"צ, על אדם שיצא עם חברה אחרת שלו. האחרון הוציא צו הרחקה: "חושש שמשהו עלול לקרות". החשוד ישב בעבר בכלא

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

החשוד המרכזי ברצח הכפול שאירע אתמול (רביעי) בראשון לציון, שבו נורו למוות אנסטסיה רוסנוב בת 29 ובן זוגה, אלי קאנדינוב, בעל חברת הניקיון יהלום בן 34, הוא חברה לשעבר של רוסנוב. החשוד מוכר היטב למשטרה גם בשל עבירות אלימות קודמות שכללו איומים על חייה של רוסנוב. ואולם, אין זאת הפעם הראשונה שבה החשוד, שעדיין לא נעצר, מאיים על בנות זוגו לשעבר ועל חבריהם הנוכחיים. לוואלה! NEWS נודע כי ב-2010 הוצא נגד החשוד המרכזי צו הרחקה לאחר שאדם טען כי הוא איים לפגוע בו אם לא יעזוב את חברתו, שהייתה בעבר בת זוגו. מאז הוא ריצה כמה שנות מאסר בגין עבירות רכוש ותעבורה.

"הוא ציין בפניי בטלפון כמה פעמים שהוא אדם בעל כוח וקשרים ושאם הוא רוצה הוא יגיע אליי בעצמו ודרך אנשים שישלח", אמר מבקש הצו לבית המשפט. "הוא מבקש ממני ומהחברה שלי להיפרד ואמר לה שאם לא הוא יפליל אותי במשהו שלא עשיתי". מוציא הצו אף הביע חשש בבית המשפט כי ייתכן שבעקבות הרחקת החשוד ממנו "הוא יתעצבן וינסה לפגוע בי ובסובבים אותי".

לקריאה נוספת בנושא
החשד לרצח בראשל"צ: האישה התלוננה השבוע שבן זוגה לשעבר איים על חייה
חשד לרצח כפול: בני זוג כבני 30 נמצאו ירויים בבית בראשון לציון

אלי קאנדינוב  אנסטסיה רוסנוב מפוצלת. פייסבוק, צילום מסך
בני הזוג שנרצחו בראשון לציון/צילום מסך, פייסבוק

"הוא התקשר אליי, אמר לי לעזוב אותה ושהיא שלו", תיאר מבקש הבקשה במסמך שהגיש לבית משפט השלום בנתניה. "מאז הוא נוהג להתקשר אליי ומזכיר לי שהוא יכול לעשות משהו אם הוא רוצה. הטלפונים הרבים כבר הופכים למעמסה נפשית עקב הפחד שיקרה משהו. ידוע לי שהוא ישב כמה פעמים בכלא ואיים על חברתי בעבר במשך תקופה ארוכה. אני חושש שמשהו עשוי לקרות. הוא אמר שהוא אישית לא יבוא לעשות לי משהו, אלא ישלח אליי אנשים".

בפרוטוקול הדיונים סיפר מבקש הצו כי לאחר שחרורו מהכלא, ביקש החשוד המרכזי ברצח הכפול להיפגש עם חברתו שעמה היה במשך עשור, ושהיא במקביל הוציאה נגדו צו הרחקה דומה בבית משפט השלום בראשון לציון. "אני מאוד מאוד מפחד מעצם המעמד שלי פה", הוא סיפר. כמה ימים לאחר מכן התייצב המבוקש המרכזי בבית המשפט. "דיברנו והכול בסדר, אפשר לסמוך על המילה שלי שאין יותר קשר", אמר לשופט שביטל את צו ההרחקה.

החשוד המרכזי ברצח הכפול בראשון לציון לא היה מעורב רק בעבירות של אלימות. הוא הורשע בעבירות שונות, בהן גניבת רכב, שימוש ברכב ללא רשות, איומים וגרימת נזק לרכוש במזיד וריצה כמה שנות מאסר בגינן. מעבר לכך, הוא גם נתפס נוהג פעמיים בזמן פסילה. "החשוד מזלזל בחוק", שבו ואמרו נציגי המשטרה בדיונים שונים. לא אחת הוא טען כי הוא מעוניין לעזוב את עולם הפשע. כך, למשל, בפעם שבה נעצר עד תום ההליכים לאחר שנתפס נוהג בזמן שלילה טען עורך דינו כי הוא "זנח את מעשיו הפליליים מהעבר ומנסה לשקם את חייו".

(עדכון ראשון: 21:59)

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבקשה שהוגשה נגד החשוד ברצח, על איומים באלימות/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת המקום בו גבר ואישה נמצאו ירויים בדירה, ראשון לציון. 25 במאי 2016. מגד גוזני
צוותי מז"פ בזירת הרצח בראשון לציון, אתמול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully