וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוקס בבטן - ואין תינוק": בן 19 נאשם שהכה אישה שסירבה לעבור הפלה

24.5.2016 / 20:15

תושב בית שמש תקף לכאורה אישה שנשאה ברחמה את בנו, בניסיון לגרום לה להפיל את העובר. על פי כתב האישום, הוא הבהיר כי הוא "מעדיף לשבת בכלא ולא להוליד את הילד". עורך דינו: האישה סחטה אותו

אישה בהיריון בסטרס. ShutterStock
הנאשם הכה את האישה במשך כעשר דקות, עד שעברו במקום אנשים/ShutterStock

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד שמואל מוחבר, תושב בית שמש בן 19, בגין חבלה בכוונה מחמירה, לאחר שתקף לכאורה אישה שנשאה ברחמה עובר ממנו. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מרים בן גל מפרקליטות מחוז ירושלים, מוחבר היכה את האישה במשך דקות ארוכות, וגרם לה לדימום מאיבר מינה.

במקביל להגשת כתב אישום, הוגשה בקשה למעצרו של מוחבר עד תום ההליכים, שבה צוין כי ממוחבר נשקפת מסוכנות רבה, גם בשל המעשים המתוארים בכתב האישום, וגם בשל עברו הפלילי הכולל הרשעות בעבירות אלימות חמורות. בחקירתו במשטרה, הכחיש מוחבר את החשדות שיוחסו לו וטען כי האישה, שאותה הכיר במהלך ריצוי עבודות שירות, ניסתה לסחוט אותו למרות שהעובר שהיא נושאת בבטנה אינו שלו, לדבריו.

עוד בוואלה! NEWS:
המבקר: מחסור במידע על חינוך מיני הוביל לעלייה בהפסקות היריון יזומות
לפני תוצאות נתיחת הגופה: הצהרת תובע נגד הבת החשודה ברצח אמה
חשד לרצח בירושלים: אישה כבת 40 נמצאה ללא רוח חיים במיטתה

מטה מחוז ירושלים במשטרה. דניאל אליסטר, דניאל אליסטר
הנאשם הסגיר את עצמו לאחר שנשרמה תלונה נגדו. משטרת ירושלים/דניאל אליסטר, דניאל אליסטר

בכתב האישום מפורט כי לפני כשבועיים הגיע מוחבר לביתה של האישה, ושם שמע ממנה כי היא מתכוונת לעשות הפלה. באותו מעמד, אמר לה לכאורה מוחבר: "מזל שאמרת את זה, כי אחרת, את יודעת, הייתי נותן לך בוקס אחד בבטן – ואין תינוק". כמה ימים לאחר מכן שוחחו השניים, והאישה הבהירה לו כי היא שינתה את דעתה וכי אין בכוונתה לעשות הפלה.

השניים נפגשו כדי לדון בנושא, אלא שלפי כתב האישום, במהלך חילופי הדברים ביניהם, החל מוחבר להכות אותה בבטנה תוך שהוא מבהיר לה כי הוא "מעדיף לשבת בכלא ולא להוליד את הילד". הוא היכה אותה לכאורה במשך עשר דקות, ונמלט לאחר שכמה אנשים עברו במקום. האישה הגישה תלונה נגדו, ולפני כעשרה ימים הנאשם הסגיר את עצמו לידי משטרת בית שמש.

בדיון בהארכת מעצרו, אמר עו"ד זכריה שנקולבסקי, המייצג את מוחבר מטעם הסנגוריה הציבורית, כי הוא והאישה נפגשו במהלך ביצוע עבודות שירות, וכי העובר כלל אינו שייך לו. בנוסף, טען עו"ד שנקולבסקי כי למתלוננת יש עבר פלילי בעבירות סחיטה. "ביום שאירעה העבירה המיוחסת לו, היא הציגה לפניו מסמך רפואי לפיו היא בהריון, אך חישוב פשוט שעשה המשיב העלה שההיריון מתקופה קודמת ליחסי המין", הסביר. "כשאמר לה את זה, היא תקפה אותו והוא הדף אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully