וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני תוצאות נתיחת הגופה: הצהרת תובע נגד הבת החשודה ברצח אמה

24.5.2016 / 10:35

בת ה-47 תואשם כפי הנראה ביום חמישי הקרוב בחניקת אמה למוות במקלחת דירתן, אף שטרם נקבע בוודאות ממה היא מתה. באופן חריג היא צפויה להיות מואשמת ברצח הורה, שבו אין צורך להוכיח כוונה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אוהד פיטר

המשטרה הגישה הבוקר (שלישי) הצהרת תובע נגד הבת החשודה ברצח אמה בת ה-67 בדירתן בתל אביב בחודש שעבר. ביום חמישי הקרוב מתכוונת התביעה להגיש כתב אישום נגד בת 47, שהודתה כי חנקה את אמה בעת שהייתה במקלחת ולאחר מכן קפצה מהחלון.

הצהרת התובע שהוגשה נגד הבת חריגה משתי בחינות. האחת - היא הוגשה מבלי שהתקבלו תוצאות נתיחת גופת אם, ולפי שעה לא נקבעה באופן מוחלט סיבת המוות שלה. השנייה היא סעיף העבירה שבו תואשם הבת בהתבסס על הראיות שאספו החוקרים, בראשות מפקד צוות החקירה המיוחד, רב-פקד אסף ברנס. מדובר בסעיף רצח שעניינו גרימת מותו של הורה, שבו אין צורך להוכיח כוונה תחילה להמית. גם העונש על עבירה זו זהה לעונש הקבוע על רצח – מאסר עולם.

עוד על החשד לרצח:
המשטרה ממתינה לתוצאות: האמא נרצחה או מתה באופן טבעי?
הבת הודתה ושחזרה: "חנקתי את אימא במקלחת - וקפצתי מהחלון"
שכני הבת שחנקה את אמה למוות: "היה ברור שמשהו כזה יקרה"

הדירה ברחוב הרצל בתל אביב שבה על פי החשד הרגה בת 47 את אמה בת ה-67. 29 באפריל 2016.. ניב אהרונסון
הבניין שבו התגוררו האם והבת/ניב אהרונסון

האם נמצאה ב-28 באפריל מחוסרת הכרה במקלחת בדירתה ברחוב הרצל בתל אביב. פרמדיקים פינו אותה לבית החולים, אך שם היא מתה למחרת בבוקר מפצעיה. בזמן הטיפול באם בדירה יצאה בתה מאחד החדרים, קפצה מהחלון ונפלה על גג רעפים בקומה מתחת. היא נחבלה והובלה לבית החולים בתנאי מעצר.

מאז נעצרה הבת היא מוחזקת בתנאי מעצר במרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל שבבת ים. אף שכמה שעות אחרי הרצח הודתה הבת כי חנקה את אמה, ואף שחזרה מול חוקרי המשטרה את המעשה, במהלך דיון בהארכת מעצרה בתחילת החודש העלו פרקליטיה תהיות באשר למצב הרפואי של האם בטרם האירוע. "מלכתחילה עולים וצפים סימני שאלה מאוד גדולים, אם מדובר פה בכלל ברצח", אמר עו"ד מנחם רובינשטיין, המייצג את הבת. "ככל שאנחנו יודעים וחושבים, מותה של המנוחה לא נגרם כתוצאה מאלימות הבת. המנוחה סבלה ממחלות קשות מאוד".

השופטת, רונית פוזנסקי כץ, קבעה בהחלטתה להאריך פעם נוספת את המעצר של הבת עד יום חמישי הבא. לדבריה, חוות דעת פסיכיאטרית ראשונית מעלה כי החשודה נמצאת במצב פסיכוטי. היא הוסיפה כי יש לחכות לתוצאות הנתיחה, הצפויות לספק תשובות באשר לסיבת המוות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully