וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: יותר ממאה הרוגים במתקפה חריגה על ערי חוף שבשליטת אסד

23.5.2016 / 12:43

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח על סדרת פיגועי התאבדות ומכוניות תופת בטרטוס, שם שוכן בסיס של הצי הרוסי, ובעיר ג'בלה - שתי ערים שעד כה נותרו מחוץ למעגל הדמים במלחמה. דאעש קיבל אחריות

עריכה: יאיר דניאל

יותר ממאה בני אדם נהרגו בסדרת פיגועים חריגה בשתי ערים שבשליטת ממשלת סוריה במערב המדינה - כך דיווח היום (שני) הארגון הסורי לזכויות אדם. הפיגועים אירעו בעיר הנמל טרטוס, שם שוכן בסיס של הצי הרוסי, ובעיר ג'בלה. ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות.

לפי כלי התקשורת במדינה, בין המטרות שנפגעו היו תחנות אוטובוס ובית חולים. הערים נמצאות ברצועת החוף של סוריה, שנחשבת למעוזו של הנשיא בשאר אסד, ובמהלך מלחמת האזרחים שנמשכת זה יותר מחמש שנים הן נותרו מחוץ למעגל הדמים.

לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, עוד עשרות נפצעו בלפחות חמישה פיגועי התאבדות ושתי מכוניות תופת שאירעו בשתי הערים שהותקפו לראשונה. כלי התקשורת של המשטר אישרו כי התרחשה מתקפה, אך מסרו מניין הרוגים נמוך יותר.

לקריאה נוספת בנושא
"שעת האפס": עיראק פתחה במבצע נרחב לשחרור מעוז דאעש בפלוג'ה
המאבק בדאעש: גנרל אמריקני בכיר ערך ביקור חשאי בצפון סוריה

זירת פיגוע בעיר טרטוס, סוריה, 23 במאי 2016. רויטרס
עשן מיתמר לאחר הפיגוע בטרטוס, היום/רויטרס

ערוץ הטלוויזיה אל-אחבאריה פרסם את זירות הפיגועים הג'בלה והראה כמה כלי רכב שרופים. משתמשים ברשתות החברתיות המזוהים עם המשטר העלו תמונות שבהן נראו גופות על טנדרים וחלקי גופות על הקרקע. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, לפחות 53 איש נהרגו בג'בלה ו-48 בטרטוס.

עדכון ראשון: 12:05)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully