וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות נואשות לרמז: אלה החפצים שנמצאו בהריסות המטוס המצרי

צבא מצרים פרסם כי בהריסות מטוס "איג'יפטאייר" שאותרו בסוף השבוע, נמצאו בין היתר חליפת הצלה, צעיף, נעליים ותיקים. האזינו להקלטה מרשת הקשר כשעתיים לפני ההתרסקות, שמלמדת על התנהלות שגרתית

צילום: משרד ההגנה המצרי

חליפת הצלה שלא נעשה בה שימוש, צעיף, נעליים וחלקי כסאות – אלה רק חלק מהחפצים שצבא מצרים פרסם שמצא אמש (שבת) בין הריסות מטוס "איג'יפטאייר" שנמצאו בים התיכון. בין היתר, נמצאו גם תיק צד, נרתיק, כריות וחתיכות שטיח במטוס שהתרסק בדרכו מפריז לקהיר בלילה שבין רביעי לחמישי.

"החיפושים נמשכים. נמצאו חתיכות ראשוניות של המטוס ושם גם חלקי גופות ורכוש, ואנחנו נמשיך בתקווה שלבסוף נצליח לברר היכן בדיוק המטוס התרסק", אמר שר החוץ של מצרים, סאמח שוקרי לרשת CNN.

ואולם, לא ברור עדיין כמה זמן יימשכו החיפושים אחרי הקופסה השחורה של המטוס שתסייע לשפוך אור על האירוע. "להערכתי, אין לנו את היכולות הטכניות כדי לפעול במים כל כך עמוקים, אך ייתכן שלשותפותנו כן", הוסיף השר בהתייחס למדינות המסייעות בחיפושים – ארצות הברית, צרפת, בריטניה ורוסיה.

עוד בנושא:
בדרך לקופסה השחורה: הפתרונות האפשריים לתעלומת המטוס המצרי
דיווח: אזעקת עשן נשמעה לפני התרסקות המטוס המצרי
מצרים: אותרו שרידי מטוס "איג'יפטאייר" שהתרסק בדרכו מפריז

חפצים שנמצאו בין הריסות מטוס "איג'יפטאייר", מאי 2016. צבא מצריים, מערכת וואלה! NEWS
חגורת ההצלה שנותרה בשלמותה בין ההריסות/מערכת וואלה! NEWS, צבא מצריים

בתוך כך, הבוקר פורסמה הקלטה מרשת הקשר של המטוס, שעתיים וחצי לפני שהתרסק. בהקלטה נשמע הטייס משוחח עם מגדל הפיקוח ומקבל הוראות, ולא מוזכרת בה התרחשות חריגה. "איג'יפטאייר 804 לפדובה 1-2-0, לילה טוב", מוסר הטייס כשעבר מהטריטוריה של שוויץ לטריטוריה של איטליה. "זה 0-7-2-5 פדובה (לא מובן) 8-0-4. תודה רבה לך. יום טוב ולילה טוב", ענה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שרידים של מטוס "איג'יפטאייר" שהתרסק בים התיכון, 21 במאי 2016. צבא מצרים, אתר רשמי
ההקלטה לא העלתה רמזים להתנהגות חשודה או חריגה/אתר רשמי, צבא מצרים

אתמול הודיעו גורמים רשמיים במצרים לרשת CBS כי הקופסה השחורה של המטוס נמצאה במרחק של כ-290 קילומטרים מהעיר אלכסנדריה שבצפון מצרים, באזור שבו נמצאו חלק מהריסות המטוס וחלקי גופות. הרשות הצרפתית לחקירת תאונות, שמעורבת בחקירה הבינלאומית בנוגע להתרסקות טיסה MS804, אישרה אתמול את הדיווחים האמריקניים ולפיהם התקבלו התראות על עשן בכמה מוקדים במטוס, ברגעים שלפני ההתרסקות. עם זאת, בצרפת הבהירו כי טרם ניתן להסיק מסקנות חד-משמעיות ממידע זה.

צבא מצרים פרסם תצלום של שברי מטוס הנוסעים שנמצאו לחופי אלכסנדריה. ספק 500
נעליים פזורות בין ההריסות/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully