וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אזעקת עשן נשמעה לפני התרסקות המטוס המצרי

על פי רשת CNN, האזעקה נשמעה דקות לפני התרסקות המטוס, ששרידיו נמצאו בים התיכון באזור יוון. גורמים אמריקניים שהגיבו לדיווח פסלו אותו כ"שמועה לא מאומתת"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

(משפחות נוסעי המטוס המצרי, השבוע)

דקות לפני התרסקות מטוס "איג'יפטאייר" ביום חמישי נשמעה אזעקת עשן בכלי הטיס - כך דווח אתמול (שישי) ברשת CNN. על פי הדיווח, מנתוני הטיסה עולה כי אזעקת העשן מופיעה בערך בשעה שבה נעלם המטוס, ששרידיו נמצאו בים התיכון באזור יוון. גורמים אמריקניים שהגיבו לדיווח טעונה מדובר ב"שמועה לא מאומתת".

אתמול הודיע צבא מצרים על מציאת שרידים של המטוס כ-290 קילומטרים מחופה של העיר אלכסנדריה. על פי הודעת הצבא, אותר גם חלק מרכושם של הנוסעים. הכוחות שהגיעו לזירת ההתרסקות עדיין מחפשים אחר הקופסה השחורה של המטוס. זמן קצר לפני כן הודיע שר ההגנה של יוון כי רשויות מצרים מצאו גם חלקי גופה וחלק ממושב מטוס במסגרת החיפושים.

עוד בנושא:
מצרים: אותרו שרידי מטוס "איג'יפטאייר" שהתרסק בדרכו מפריז
התרסקות המטוס המצרי: מתחזקת ההערכה כי מדובר בטרור
גורמים אמריקניים: פצצה אינה הגורם להתרסקות המטוס המצרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסלול טיסת MS804 של "איג'יפטאייר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיסה MS804 של "איג'יפטאייר" המריאה בלילה שבין רביעי לחמישי מפריז לקהיר, בסמוך לחצות (שעון ישראל). על המטוס היו 66 נוסעים, ובהם עשרה אנשי צוות. זמן קצר טרם הנחיתה אבד הקשר עם המטוס, שבתחילה נחשד כי התרסק באזור האי קרפטוס שביוון, הנמצא מדרום לכרתים. חגורות הצלה וחלקי פלסטיק נמצאו באזור, אך שלשום נקבע כי הם אינם תואמים את צבעי המטוס וההערכה לגבי מקום ההתרסקות שונתה.

גורמים במדינות שונות העריכו כי ההתרסקות נגרמה כתוצאה מפעילות טרור, ככל הנראה באמצעות מטען שהוטמן על המטוס בשדה התעופה בפריז. עם זאת, גורמי מודיעין אמריקניים מסרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי בחינת תצלומי לוויין של האזור שבו אבד הקשר עם הטיסה שללה את האפשרות שהתרחש פיצוץ במטוס.

קרובי משפחה וחברים של נוסעי הטיסה שנעלמה מפריז לקהיר מחכים מחוץ לשדה התעופה. רויטרס
בני משפחה של נוסעי המטוס בפריז, שלשום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully