וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלכה ללמוד לבגרות – ומתה מפליטת כדור": משפחת הנערה מרוסקת

19.5.2016 / 16:18

משפחתה של ויטל ברמש, בת ה-17 מרמת גן, שנהרגה אתמול מירי מנשק צה"לי, מחפשת תשובות: "ההורים לא יודעים כלום, לא ידוע איך הגיע כדור לקנה". חברתה של האם: "צריך לעזור להם, לא יודעת איך האם תוכל לחזור לעבודה"

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

ויטל ברמש היא הנערה בת ה-17 שנהרגה אתמול (רביעי) מפליטת כדור בדירה ברמת גן. "ההורים לא יודעים כלום, לא אמרו להם דבר, הם עדיין לא הבינו מה קרה שם. הבחור הזה שהיה איתם הוא ידיד טוב שלה, כולם חבר'ה טובים, לא ברור איך הגיע כדור לקנה", סיפרה היום רות או, חברתה של האם. צו איסור פרסום הוטל היום על החקירה.

החברה סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS על שיחתה האחרונה עם האם. "היא אמרה שהיא הולכת ללמוד לבגרות אצל חברה, היא רוצה לדעת מה קרה. איך ייתכן שילדה הולכת ללמוד לבגרות ונהרגת?", אמרה.

משפחתה של הנערה מרוסקת. "זה פשוט נורא. כולם עוטפים, כולם מגיעים לתמוך, לחבק. האימא רק מדברת על הילדה, היא העריצה אותה. גם האבא שבור. אתמול כשהיא הובאה לבית החולים איכילוב, האבא כמעט התמוטט, הכניסו אותו לאק"ג, חשבו שהוא עומד לעבור אירוע לבבי".

לקריאה נוספת:
להיות אביגדור ליברמן: כיצד יפעל שר הביטחון המיועד?
"אם אתם קוראים את זה, אני מת": חולה ה-ALS שוויתר על החיים למען משפחתו
"מה עשית לי ולאימא שלי?": השיחה הקשה בין שירי סובול לבן זוגה

ויטל ברמש, הרוגה מפליטת כדור, רמת גן. באדיבות המשפחה
"איך ייתכן שילדה הולכת ללמוד לבגרות ונהרגת?". ויטל ברמש/באדיבות המשפחה

חברים ומכרים הגיעו לנחם היום את הוריה של הצעירה. "הבחור הזה שהיה איתם הוא ידיד טוב שלה, כולם חבר'ה טובים, לא ברור איך הגיע כדור לקנה", הוסיפה או. היא ביקשה כי מי שיכול לתרום ולעזור למשפחה בעלויות הקבורה מתבקש לפנות אליהם. "צריך לעזור להם לעמוד על הרגליים, אני לא יודעת אם האימא תוכל לחזור לעבוד אחרי כזה דבר. הם פשוט מרוסקים".

היא סיפרה על הנערה: "היא היתה מדהימה, בת 17 שקיבלה צו גיוס ורצתה להיות בקרבי. היא בת יחידה, תמיד אופטימית, מחייכת. היא היתה מדריכה בצופים. היא מדהימה לא בגלל שהיא איננה, אלא כי באמת היתה כזו".

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי הנערה הייתה בביתה יחד עם בן זוגה החייל ועם חברה נוספת. החבר סיפר לשוטרים כי הגיע לביתה עם נשקו הצבאי, מסוג תבור, שהיה לדבריו נצור. לטענתו, כשנכנס לשירותים הכניסה חברתו את המחסנית לנשק ודרכה אותו, מה שהוביל לפליטת הכדור. מעצרו של בן הזוג הוארך בשבעה ימים.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
נערה נהרגה מפליטת כדור, רמת גן. מאי 2016. אבי כהן
שכנים וחברים מתאספים ליד הבניין לאחר פליטת הכדור, אתמול/אבי כהן
נערה נהרגה מפליטת כדור, רמת גן. מאי 2016. אבי כהן
"כולם שם היו חבר'ה טובים". הבניין ברמת גן, אתמול/אבי כהן

הלווייתה תתקיים ביום ראשון הקרוב, שכן היא תיקבר בבית עלמין לא יהודי. גופתה תעבור נתיחה היום בשעות הצהריים ועיריית רמת גן הודיעה כי תסייע בהסדרי הקבורה. סבה וסבתה של הנערה, שמתגוררים בחו"ל, יגיעו היום ארצה לקראת הלווייתה.

בשעת ההלוויה היתה אמורה הנערה להיבחן בבחינות הבגרות באנגלית בבית הספר התיכון אור מודיעים בעיר. בעירייה ביקשו ממשרד החינוך לסייע לתלמידים באמצעות צוותים פסיכולוגיים.

(עדכון ראשון: 15:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully