וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפדופיל מאשדוד" נאשם בעבירות מין ב-21 ילדות ונערות

אורי ריבקין, בן 52, נאשם כי נהג לארוב לילדות ולנערות, לפתח עמן שיחה בתואנות שונות ולגעת בהן בניגוד לרצונן. בין היתר טען שהוא מדריך לשחייה וביקש למדוד בידיו את מידת בגד הים של אחת הילדות. הוא נאשם בין היתר במעשה סדום ובמעשים מגונים

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: אוהד פיטר

(אורי ריבקין נעצר בחשד לעבירות מין בילדות, בחודש שעבר)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד אורי ריבקין, תושב אשדוד בן 52, בגין שורת עבירות מין ב-21 ילדות ונערות בנות עשר עד 17 במרכז הארץ בשנתיים האחרונות. בכתב האישום מתוארת שיטת הפעולה של ריבקין, שנהג לארוב לילדות ולנערות, לפתח עמן שיחה בתואנות שונות ולגעת בגופן בניגוד לרצונן.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד פנינה לוי מפרקליטות מחוז תל אביב, במהלך השנים 2014 עד 2016 ועד לזמן קצר לפני מעצרו, הגיע ריבקין במועדים רבים ובתדירות גבוהה לבתיהן של הילדות והנערות ברחבי הארץ, בשעות הצהריים, עם חזרתן מבית הספר, וארב להן בכניסה לבתיהן. בשלב זה הוא נהג לפנות אליהן, לשאול אם הן לבדן בבית ולרכוש את אמונן על ידי כך שהציג את עצמו כמדריך, לרוב מתחום הספורט. כמו כן, הוא הצדיק את נוכחותו במקום בכך שהוא מחפש משפחה כלשהי בבניין.

במהלך השיחות שנהג לקיים עם הילדות בחדרי המדרגות בבתיהן או בבתי הספר שלהן הוא התייחס ללבושן ולמידותיהן וביקש מהן, באמתלות שונות, למדוד את היקף הירך או את מידת החזה שלהן באמצעות ידיו. במקרה אחד הוא סיפר לילדה כי הוא מדריך שחייה וביקש לבדוק את מידת בגד הים שלה ונגע בירכיה. לעתים ביקש הנאשם מהילדות לצפות בו בזמן שהוא מודד בגד ים או בגד תחתון, חשף בפניהם את איבר מינו ואונן בפניהן. במהלך חלק מאותם מפגשים עם הקטינות, על פי כתב האישום, ביצע הנאשם מעשה סדום ומעשים מגונים בנסיבות אינוס בילדות.

עוד על "הפדופיל מאשדוד":
5 ילדות הצביעו על תמונת ריבקין - ואישרו: הוא הפדופיל שתקף אותנו
ביקש שימדדו בגד ים - ותקף: נתפס החשוד במאות עבירות מין בקטינות
המשטרה פרסמה תמונות: מי מזהה את החשוד בתקיפה מינית של ילדה?

אורי ריבקין חשוד במעשי פדופילה בהרצליה חולון כפר סבא תל אביב חולון בת ים ונתניה בהארכת מעתר מעצר בשלום ת"א. אבי אשכנזי באמצעות מצלמת הסלולרי החכם וואווי, אבי אשכנזי
ריבקין בבית המשפט/אבי אשכנזי , אבי אשכנזי באמצעות מצלמת הסלולרי החכם וואווי

הפרשה החלה כאשר לפני כשבועיים וחצי, כשהגיעו למשטרת מרחב איילון תלונות על מעשים מגונים בקטינות בחולון. עם קבלת התלונות נפתחה חקירה, ובשל חומרת האירועים המשטרה אף פנתה לעזרת הציבור ופרסמה סרטונים ותמונות שלו. בתוך ימים אחדים הצליחו במשטרה לזהות אותו והוא נעצר בביתו שבאשדוד.

מפקד מחוז תל אביב ניצב משה אדרי הקים צוות חקירה מיוחד במרחב שהביא לגילוי מקרים נוספים בגוש דן. בשבוע שעבר הגיעו תשע ילדות למטה המשטרה למסדר זיהוי. כשנשאלו לגבי זהות הגבר שתקף אותן מינית, חמש מתוכן הצביעו על תמונתו של ריבקין.

ריבקין נאשם בין היתר במעשה סדום בקטינה, בריבוי עבירות של מעשים מגונים בנסיבות אינוס, במעשים מגונים ובהתפרצות לדירת מגורים. כמו כן, הגישה הפרקליטות בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי מדובר בעבריין מין סדרתי, שהורשע כבר שלוש פעמים בעבירות של מעשה מגונה בפומבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully