וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 ילדות הצביעו על תמונת ריבקין - ואישרו: הוא הפדופיל שתקף אותנו

5.5.2016 / 17:20

דפוס הפעולה היה זהה: לארוב לקורבן, להציג את עצמו כסוכן דוגמנות ולהציע להן לבוא איתו לחדר מדרגות למדוד בגדי ים. בזו אחר זו נכנסו לחדרי החקירות ילדות בנות 12-9, ונאלצו להתמודד עם הטראומה שהן נושאות עמן. חמש הצביעו על אורי ריבקין וזיהו אותו

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: אוהד פיטר

(הארכת מעצרו של ריבקין, בשבוע שעבר)

תשע ילדות, בגילאים תשע עד 12, הגיעו אתמול (רביעי) לחולון, מלוות בהוריהן, והתייצבו במטה משטרת אילון, שם נכנסו לחדרי החקירות למסדר זיהוי של אחד מעברייני המין הסדרתיים המסוכנים שפעלו בשנים האחרונות בישראל. כשנשאלו לגבי זהות הגבר שתקף אותן מינית, חמש מתוכן הצביעו על תמונתו של אורי ריבקין, תושב אשדוד בן 53. לפי החשד, חלקן הותקפו על ידו בעת שחזרו מבית הספר או כשיצאו לשחק בחצר בניין המגורים שלהן. כמה מהן פגשו בו כשהיו בדרך לחוג בשעות הצהריים.

בידי חוקרי משטרת אילון הצטברו עשרות תלונות, כאשר בשבוע האחרון לבדו הגיעו ארבע תלונות חדשות. לפי החשד, הפדופיל פעל ברחבי הארץ מחדרה ועד אשדוד, עם דפוס פעולה זהה. הוא ארב לקורבנות, שכנע אותן לבוא איתו לחדר מדרגות, כשהוא מציג את עצמו כסוכן דוגמניות והציע להן למדוד בגד ים. היום גילה חוקר המשטרה, רס"מ ליאור סולומון, כי במספר מקרים החשוד ביצע מעשי אינוס וסדום בכמה מקורבנותיו - כולן בנות תשע עד 12.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הנאשם בהריגת החייל יפתח גריידי הורשע בשיבוש ואי מניעת פשע
המשטרה ממתינה לתוצאות: האמא נרצחה או מתה באופן טבעי?
מסתמן: ה"רוצח הסדרתי" פיודור בייז'נרי יואשם בשני מעשי רצח בלבד

אורי ריבקין חשוד במעשי פדופילה בהרצליה חולון כפר סבא תל אביב חולון בת ים ונתניה בהארכת מעתר מעצר בשלום ת"א. אבי אשכנזי באמצעות מצלמת הסלולרי החכם וואווי, אבי אשכנזי
זוהה בידי 5 ילדות. ריבקין/אבי אשכנזי , אבי אשכנזי באמצעות מצלמת הסלולרי החכם וואווי

כאשר נדרשו הילדות לזהות את התוקף שלהן, הן נאלצו להתגבר על הפחדים והסיוטים שמלווים אותן כדי לסייע למשטרה ולפרקליטות להרשיע בבוא היום את החשוד שפגע בהן פיזית וצילק אותן נפשית. בשעות הצהריים הובא החשוד בפעם השלישית לבית המשפט בתל אביב. "במהלך הימים שבהם הוא היה במעצר, התקבלו תלונות על ארבעה מקרים נוספים מאזורים שונים בארץ. הספקנו לחקור את החשוד על שניים מהמקרים אתמול, ואז הגיעו טענות על שתי תקיפות נוספות", סיפר החוקר.

מנגד, סנגורו של החשוד, עו"ד שמעון אמיר, טען כי תמונת החשוד פורסמה ומסדרי הזיהוי נפגעו בשל כך. עוד טען הסנגור, כי החשוד מקבל זריקות לסירוס הדחף המיני שלו ובשל כך לא נשקפת ממנו מסוכנות נוספת לציבור, אם ישוחרר למעצר בית.

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
ארב לקורבנות והציג את עצמו כסוכן דוגמניות/ShutterStock

השופטת רונית פוזנסקי כץ האריכה בשישה ימים נוספים את מעצרו, וקבעה כי "ברור שהחשוד מוחזק כבן ערובה עד אשר ניתן יהיה לקשור בינו לבין מכלול התיקים, ואולם המאפיינים דומים וכאשר מדובר בהיקף כה גדול של פגיעות מיניות בקטינות, הרי שהמסוכנות זועקת ודומני כי בנסיבות אלה יש לתת לה משקל משמעותי בשאלת הארכת המעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully