וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחבת הממשלה: נתניהו הציע לליברמן את משרד הביטחון ותיק הקליטה

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

18.5.2016 / 17:44

מהליכוד נמסר כי בתום פגישה "עניינית וטובה" בין ראש הממשלה ליו"ר ישראל ביתנו הוחלט על הקמת צוותי מו"מ. מקורבי ליברמן: תהיה פגישה נוספת הערב. הבית היהודי: "הגיע הזמן שיעלון יסיים את תפקידו"

צלמים זמניים מורשים

ראש הממשלה נפגש היום (רביעי) עם חבר הכנסת אביגדור ליברמן. לאחר מכן נמסר מטעם הליכוד כי הוחלט על הקמת צוותי משא ומתן על מנת לתאם את כניסת מפלגת ישראל ביתנו לממשלה. ממקורבי ליברמן נמסר כי הצדדים יפגשו שוב הערב. גורם במערכת הפוליטית הוסיף כי נתניהו הציע לליברמן את משרד הביטחון ואת תיק הקליטה.

בתום הפגישה בין השניים פרסמה הליכוד הודעה: "הפגישה הייתה עניינית, התנהלה ברוח טובה ובסופה הוחלט על הקמת צוותי משא ומתן. ראש הממשלה מעדכן את ראשי הקואליציה בפרטים". את הצוות מטעם המפלגה יוביל השר יריב לוין.

בסביבתו של ליברמן הוסיפו דברים ברוח דומה. "הייתה פגישה טובה ועניינית", נמסר.

לקריאה נוספת:
בתקווה להתניע תהליך שלום: גם נשיא מצרים רוצה ממשלת אחדות
במחנה הציוני תוקפים את הרצוג: "חייב ללכת הביתה"

אביגדור ליברמן וראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך כנס בחירות, אשדוד. ינואר 2013. רויטרס
"פגישה טובה". נתניהו וליברמן/רויטרס

טרם ההודעה, פרסמה מפלגת הבית היהודי הודעת תמיכה במהלך הרחבת הממשלה. "תהיה ממשלת ימין חזקה, הגיע הזמן ששר הביטחון יסיים את תפקידו", נמסר.

במקביל, נתניהו סופג ביקורת מבית. יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד), התייחס היום במשדר וואלה! NEWS לאפשרות שתורחב הקואליציה עם כניסתה של ישראל ביתנו לממשלה והעברת תיק הביטחון לידי ליברמן, ואמר כי "המינוי של ליברמן לא יראה טוב בעולם, אבל האשמה על כך היא במחנה הציוני", אמר.

עם זאת, ביטן אמר כי "ישראל ביתנו היא שותפה טבעית לממשלה לאומית בראשות הליכוד, אין לליברמן מה לחפש באופוזיציה, מקומו בקואליציה של המחנה הלאומי. יש למצות את המשא ומתן עם ישראל ביתנו באופן מואץ על מנת להרחיב את הממשלה על פי קווי היסוד של המחנה הלאומי. כפי שאמרתי לא אחת השבוע, שליברמן ידרוש את תיק הביטחון, יש לאפשר זאת כדי לאחד את שורות המחנה. יעלון יוכל לשמש בתפקיד שר בכיר, לדוגמה שר החוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully