וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחנה הציוני תוקפים את הרצוג: "חייב ללכת הביתה"

טל שלו, כתבתנו הפוליטית

18.5.2016 / 17:10

הח"כים סתיו שפיר ומיקי רוזנטל תקפו את היו"ר על המגעים עם נתניהו להרחבת הממשלה: "מי שמתנגד לדרך הרעה שלו, לא מצטרף אליו". ח"כ יחימוביץ': "כמה רחוק אפשר לקחת התאבדות פוליטית?"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

חברי כנסת מהמחנה הציוני תקפו היום (רביעי) בחריפות את היו"ר יצחק הרצוג על המגעים לכניסה לממשלה. הח"כים סתיו שפיר ומיקי רוזנטל אמרו כי "הרצוג חייב ללכת הביתה", ואילו ח"כ שלי יחימוביץ' קראה למהלך אפשרי של כניסה לממשלה "התאבדות פוליטית" ו"בושה".

ח"כ שפיר אמרה כי הרצוג היה כלי שרת בידי ראש הממשלה ותו לא. "הרצוג חייב ללכת הביתה. עכשיו כבר ברור שביבי השתמש בהרצוג כדי להכניס את ליברמן לממשלה. רק אתמול הרצוג עוד ניסה לשכנע אותנו שביבי השתנה ושהוא מוכן לנצל 'הזדמנות היסטורית' להגיע להסדר מדיני. אותו נתניהו שכבר עשור מנסה לעבוד על כל העולם שהוא מחויב לחזון שתי המדינות. אותו נתניהו ששותפיו הטבעיים הם בנט, סמוטריץ', אלקין וחזן. כל מה שהפריד בין נתניהו הזה להסכם מדיני זה בוז'י הרצוג אחד לצדו?", כתבה בחשבון הפייסבוק שלה.

היא הוסיפה: "מי שמתנגד לדרך הרעה של נתניהו, לא מצטרף לדרך הרעה של נתניהו. מי שמגיע כל בוקר לכנסת כדי להילחם בכל הכוח למען עתיד טוב יותר – לא נפטר מהשליחות הזאת תמורת תיק בממשלה שעסוקה בעיקר בלפורר את החברה הישראלית. ברגעים של כניעה וזחילה צריכים לעמוד זקוף כל מי שלא מוכנים לרדת על הברכיים. ויש בינינו רבים וטובים כאלה. למעשה, אני משוכנעת שרוב חברי המפלגה – ורוב המצביעים שלנו – מתנגדים נחרצות לזחילה לתוך הממשלה. זו הסיבה שהם הצביעו לנו. אנחנו, שלא מוכנים לוותר, רבים מהם".

לקריאה נוספת:
נתניהו וליברמן נפגשו; הבית היהודי: "יעלון יסיים את תפקידו"
הרצוג על המגעים לממשלת אחדות: "לא ננהל מו"מ במקביל לליברמן"
השר אלקין: "ממשלת אחדות – התאבדות פוליטית של מפלגת העבודה"

ח"כ יחימוביץ' כתבה בפייסבוק: "ניצחנו. אבל אלוהים, איזה שפל! מצד אחד יש לי תחושת הקלה עצומה על כך שהצלחנו, בכוחות משותפים, לעצור את ביזיון הזחילה לממשלה, מצד שני אני מודה שאני ממש כועסת. כמה רחוק היה אפשר לקחת את ההתאבדות הפוליטית המתמשכת הזאת?"

לדבריה, "הרצוג אחראי למחזה המביש ולפארסה שהתחוללה סביב מפלגת העבודה. כצפוי, הוא גם אכל את הדגים הסרוחים מידיו של נתניהו וגם גורש מהעיר. איתו ספגה מכה קשה מפלגת העבודה כולה, חברי הכנסת המצויינים שלה, פעילים, וכל מי שמאמין בערכיה וקם על רגליו האחוריות למנוע את החרפה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מוקדם יותר אמר היום הרצוג במסיבת עיתונאים כי לא ינהל משא ומתן עם נתניהו במקביל למהלך דומה עם אביגדור ליברמן. "עד שנתניהו יחליט לאן הוא מכוון - לא ננהל איתו משא ומתן במקביל. אני לא עובד לפי סדר היום של ליברמן", אמר. "כעת, יותר מאי פעם, הבחירה היא בין ליברמן בביטחון לבינינו בביטחון - בין טירוף לבין שפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully