וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אמרתי בימבו?": טראמפ התפייס עם המנחה שהעליב, אך נותר בשלו

בריאיון למגישת רשת "פוקס" מייגן קלי, הבהיר טראמפ: "ברור שיש לי חרטות" על אמירות סקסיסטיות במהלך קמפיין הבחירות. עם זאת, טען: "אני חושב שאם לא הייתי מתנהל באופן הזה, לא נראה לי שהייתי כל כך מוצלח"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בריאיון ששודר אמש (שלישי) ברשת "פוקס" האמריקנית, המועמד הרפובליקני המסתמן לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ הבהיר למגישה מייגן קלי, כי "ברור שיש לי חרטות" על דברים שאמר במהלך קמפיין הבחירות שלו. המפגש בין השניים, בפרק הבכורה של תכנית הריאיונות של קלי, סימן את סיומו של הריב המתוקשר בין טראמפ לקלי, בצל אמירותיו המשפילות והסקסיסטיות של איל ההון מניו יורק כלפי המגישה.

כשנשאל על ידה, בריאיון שהוקלט בחודש שעבר, אם הוא מתחרט על דברים שאמר או עשה מאז העימות הרפובליקני הראשון – שאותו הנחתה, ענה טראמפ: "לא נראה לי שאני רוצה לדון בדברים שעליהם אני מתחרט, אבל בהחלט הייתי יכול לעשות דברים באופן שונה. אולי הייתי יכול להשתמש בניסוחים שונים בכמה מקרים".

עוד בוואלה! NEWS:
בתו של טראמפ יוצאת להגנתו: התחקיר על יחסו הבעייתי לנשים - שקרי
אובמה ממשיך בקרב נגד דונלד טראמפ: "בורות זה לא מגניב"
ניצחון זעום לקלינטון בפריימריז בקנטאקי; סנדרס זכה באורגון

דונלד טראמפ, וושינגטון. במאי 2016. רויטרס
"בסך הכול, אני ממש מרוצה מהתוצאה". טראמפ, אתמול בוושינגטון/רויטרס

עם זאת, הוסיף: "בסך הכול, אני ממש מרוצה מהתוצאה. אני חושב שאם לא הייתי מתנהל באופן הזה, לא נראה לי שהייתי כל כך מוצלח. למען האמת, אם הייתי רך יותר, אם הייתי 'נשיאותי' – במובן השלילי של המילה, לא שיש משהו רע בלהיות ממלכתי – אם לא הייתי מחזיר מהלומות באופן שעשיתי, אני לא חושב שהייתי מצליח כל כך".

אכן, טראמפ נותר כעת לבדו במרוץ הרפובליקני, והוא צפוי לצבור בחודש הקרוב יחסית בקלות את פחות ממאה הצירים שנותרו לו על מנת להבטיח את המועמדות. הפיוס עם קלי מצטרף לשורה הולכת ומתארכת של בכירים רפובליקנים ומעצבי דעת קהל שהסכימו בלית ברירה לתמוך בטראמפ, או לכל הפחות לקבל אותו כמועמד הרפובליקני לנשיאות.

הסכסוך המתוקשר בין השניים החל בסוף חודש אוגוסט האחרון, עם העימות הרפובליקני הראשון, כשקלי הטיחה בטראמפ כמה שאלות קשות, כולל בנוגע ליחסו לנשים. טראמפ לא קיבל את השאלות ברוח טובה, ופתח במתקפה אישית נגד קלי, שכללה בין היתר התייחסויות משפילות למגישה ורמיזות סקסיסטיות לכך שהסיבה להתמקדות שלה בו קשורה למחזור שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מייגן קלי. Brendan Hoffman, GettyImages
"כשאני פצוע, אני מגיב די בחוזקה". קלי/GettyImages, Brendan Hoffman

במהלך הריאיון, שהגיע לאחר פגישה חשאית במגדלי טראמפ בניו יורק בחודש שעבר, נשאל טראמפ על כמה ציוצים בטוויטר שבהם התייחס לקלי כ"בימבו". בתגובה לכך, טען טראמפ: "אה, זה היה ציוץ מחדש. אני אמרתי דבר כזה?". קלי הבהירה: "פעמים רבות". לכך השיב טראמפ, "אה, אוקיי", והוסיף כי לא התכוון שעוקביו ברשת החברתית "יפציצו" את קלי בהודעות פוגעניות.

טראמפ גם הוסיף כי הוא "היה יכול להסתדר גם בלי" הציוץ שבו לעג להופעתה החיצונית של היידי קרוז, רעייתו של יריבו למרוץ הרפובליקני טד קרוז. "הדבר שממש מכניס אותי לצרות הוא הציוץ מחדש", טען. "הציוץ מחדש הוא למעשה יותר רצחני מציוץ רגיל. אני די בסדר בציוצים אמיתיים". עם זאת, טען כי מתקפותיו הידועות נגד יריביו הפוליטיים והתקשורתיים ברשתות החברתיות "אינן בריונות". לדבריו, "כשאני פצוע, אני מגיב פי עשר. אני מגיב די בחוזקה". בסיום הריאיון, טראמפ צייץ: "כל הכבוד מייגן – והם חיו בעושר ואושר עד עצם היום הזה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully