וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בירך את א-סיסי: "מוכנים להשתתף בקידום התהליך המדיני"

17.5.2016 / 21:30

ראש הממשלה התייחס בחיוב לקריאתו של נשיא מצרים לחידוש המו"מ עם הפלסטינים. "אני מעריך את פועלו של הנשיא א-סיסי ושואב עידוד מהמנהיגות שהוא מגלה גם בעניין חשוב זה", אמר

עריכה: ניר חן

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (שלישי) על דבריו של נשיא מצרים עבד אל-פאתח א-סיסי שקרא לישראל בנאום חריג לחדש את תהליך השלום עם הפלסטינים ולהגיע להסכם עמם.

"אני מברך על דבריו של נשיא מצרים ועל נכונותו להשקיע כל מאמץ כדי לקדם עתיד של שלום ובטחון בינינו לבין הפלסטינים ועמי האזור", אמר נתניהו. "ישראל נכונה להשתתף עם מצרים ועם מדינות ערב האחרות בקידום התהליך המדיני והיציבות באזור. אני מעריך את פועלו של הנשיא א-סיסי ושואב עידוד מהמנהיגות שהוא מגלה גם בעניין חשוב זה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פילוג לקראת אחדות: אלו המכשולים של הרצוג בדרך לממשלה
האחות, המחותנת והבן של השר: חגיגת הג'ובים המשפחתיים בש"ס
חקירת שוטר שירה למוות בנער פלסטיני ב-2014 נסגרה מחוסר ראיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא מצרים עבד אל-פתח א-סיסי. רויטרס, עיבוד תמונה
"שואב עידוד מהמנהיגות שהוא מגלה". א-סיסי ונתניהו/עיבוד תמונה, רויטרס

נשיא מצרים נשא את דבריו בטקס חניכת תחנת כוח באסיוט. הוא אמר כי ארצו מוכנה לתווך בין ישראל לפלסטינים, אף שהיא מכבדת גם את הגורמים האחרים שפועלים בנושא.
"רק לפני כמה ימים", אמר סיסי, "ציין צד אחד את יום העצמאות שלו בעוד האחר את הנכבה. אנו קוראים לשני הצדדים לאמץ את ההזדמנות שיש כעת לעשות שלום ומצרים מוכנה להיות חלק ממאמץ זה".

"זה הזמן", הכריז, "לעשות שלום בין ישראל לפלסטינים ממש כשם שישראל ומצרים עשו. אני פונה להנהגה בישראל, מנהיגי המפלגות ולעם – לנצל את ההזדמנות שיש לשלום. אנו מבינים את הצורך בביטחון וגם את התסכול שיש בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully