וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטר איים באקדח על חרדים שהפגינו בירושלים נגד הגיוס

בתיעוד נראה שוטר מג"ב מכוון את האקדח לעבר החרדים, שמוחים בשבועיים האחרונים נגד כליאתו של בחור ישיבה שמוגדר עריק. "השוטרים התפרעו והשתמשו באלימות קשה", טענו גורמים שהיו במקום

עריכה: שניר דבוש

שוטר מג"ב כיוון אקדח לעבר חרדים שהפגינו הלילה (שני) בכביש 1 בירושלים – כך עולה מתיעוד מהמקום. החרדים, שהפגינו במחאה על מעצר העריק שנתפס לפני כשבועיים באילת וצפוי להשתחרר היום, טענו כי למקום הגיעו "שוטרים שהתפרעו והשתמשו באלימות קשה" נגדם. "אחד השוטרים שלף נשק חם נגדנו", סיפר אחד המפגינים.

החרדים נמנים על "הפלג הירושלמי", פלג חרדי-ליטאי שמוביל קו קיצוני נגד גיוס חרדים לצה"ל ועורך בימים האחרונים הפגנות ברחבי הארץ במחאה על מעצרו של העריק. ביום ראשון שעבר, הם חסמו כביש מרכזי בבני ברק בסיוע ילדים. גם בערב יום השואה הפגינה הקבוצה, חסמה כבישים וקראה קריאות "נאצים" לעבר שוטרים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תיעוד: הנשק החדש בהפגנות החרדים נגד גיוס לצה"ל
מאות מחו למען "בחור ישיבה" סרבן גיוס – שנעצר בבילוי באילת
בערב יום השואה: חרדים הפגינו נגד הגיוס וקראו לשוטרים "נאצים"

תיעוד: לוחם מג"ב מכוון אקדח לעבר חרדים שהפגינו בבירה. מערכת וואלה! NEWS
השוטר אוחז באקדח במהלך ההפגנה/מערכת וואלה! NEWS

ואולם, על פי המשטרה, הבחור שנעצר יצא בכלל ממועדון מקומי באילת בדרכו אל מתחם הפאבים במרכזי התיירות בעיר והוא "היה לבוש כבליין לכל דבר". הוא נתפס לאחר שהתקבל דיווח מנהג מונית לפיו חבורת צעירים מסרבת לשלם לו את מלוא דמי הנסיעה ממועדון ה"קרייזי אלפנט" באילת אל מתחם הפאבים במרכז התיירות. אחד השוטרים גילה כי אחד הבליינים משתמט משירות סדיר. הוא יצר קשר עם החשוד, ביקש להיפגש עמו ועצר אותו. בתחנה הבחור סיפר שהוא חרדי, על אף שלא היה בו כל סממן דתי כלל והיה לבוש כחילוני שיצא לבלות, ואמר לשוטר: "אתה התיקון שלי".

ממשטרת ישראל נמסר: "הסרטון מציג תמונה חלקית של אירוע סדר ציבורי אלים. מחקר ראשוני של העובדות, עולה כי במהלך מעצר של חשוד בהפרת סדר, הקיף המון זועם את השוטרים תוך ניסיון אלים לסכל פעולת אכיפה מתחייבת שהתבצעה, כאשר חלק מהחשודים אף תקפו באמצעות מקלות ואבנים את השוטרים. כתוצאה מעוצמת האלימות שהופנתה כלפי השוטרים, פונה שוטר לטיפול רפואי ושוטר שחש מאויים שלף את אקדחו. יחד עם זאת, בהתאם לנהלי המשטרה, מתבצע תחקיר מבצעי לבחינת כלל נסיבות האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully