וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה בירושלים: צעיר נפצע קל; המחבל נתפס ונעצר

16.5.2016 / 9:57

הגבר הותקף בעת הליכה עם משפחתו ברחוב הנביאים בעיר, על ידי פלסטיני כבן 20 מהשטחים. המחבל נעצר לאחר מרדף קצר שבמהלכו השליך את הסכין. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הפצוע לבית החולים שערי צדק

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

צעיר בן 26 נפצע הבוקר (שני) באורח קל בפיגוע דקירה ברחוב הנביאים בירושלים. התוקף, פלסטיני כבן 20 מהשטחים, נתפס ונעצר בידי המשטרה לאחר מרדף קצר שבמהלכו השליך את הסכין שבה השתמש. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים שערי צדק.

הפרמדיק אהרון אדלר ממד"א, הגיע למקום והעניק טיפול ראשוני לפצוע. "מיד כשהגענו ראינו צעיר בהכרה מלאה, עם פציעה מדממת בפלג גוף עליון", אמר. "הוא סיפר לנו שהוא הלך ברחוב ביחד עם בני משפחתו כשלפתע הותקף וכשהוא נפצע בזמן שנאבק עם המחבל. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל ויציב".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
יעלון למפקדים: "הביעו דעה גם אם היא מנוגדת לדרג המדיני"
נעצרו חשודים במעורבות בפיגוע בחיזמא שבו נפצע קשה קצין צה"ל
"חוקרים כאילו תפסו נאצים": עדויות מחקירת הלוחם הנאשם בהרג פלסטיני

חשד לפיגוע ברחוב הנביאים בירושלים – זירה. יהונתן כהן, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, יהונתן כהן

מפקד מרחב קדם, ניצב-משנה חיים שמואלי, התייחס לפעילות השוטרים במהלך הפיגוע. "התגובה המהירה של השוטרים והלוחמים הביאה למעצר המידי של המחבל, הפסקת האירוע ומניעת פגיעה בחפים מפשע נוספים", אמר. "השוטרים והלוחמים הפרוסים בשטח פועלים ברמת עירנות ודריכות מבצעית גבוהה ופעילותם בשטח נמשכת למען ביטחון כלל התושבים והמבקרים בבירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
חשד לפיגוע ברחוב הנביאים בירושלים – זירה. סוכנות 48, מערכת וואלה! NEWS
הפצוע מקבל טיפול רפואי בשטח/מערכת וואלה! NEWS, סוכנות 48

בתוך כך, ביום ראשון השבוע הותר לפרסום כי נעצרו שני חשודים נעצרו בגין מעורבות בפיצוץ המטען בכניסה לכפר חיזמא לפני כשבוע, שבו נפצע באורח קשה קצין בפיקוד העורף. השניים נעצרו בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי, מחוז ש"י של המשטרה ויחידת דובדבן. השניים נעצרו לפני יומיים ונמסר כי חלה התקדמות בחקירתם, שחל עליה צו איסור פרסום.

הקצין, סגן-משנה שחר רודיטי, זיהה כמה חפצים חשודים במהלך סיור בכביש המוביל לכפר שמצפון לבירה, ואחד מהם התפוצץ. הוא טופל במקום והועבר לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם בבירה. לאחר הפיצוץ, אותרו בזירה שמונה חפצים חשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully