וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה השחיתה את האוטו של בעלה הבוגדני? הסיפור האמיתי נחשף

18.5.2016 / 10:02

הרשת סערה בעקבות הנקמה של האישה הנבגדת, שחירבה בגרפיטי את רכב היוקרה של בן זוגה. אולם מתברר כי הסיפור לא היה ולא נברא ומדובר בסך הכול בפרסומת למכונית. בסרטון שנחשף ניתן לראות שהקללות העסיסיות הן מעשי ידי אומן ותו לא

RTec Auto Design

רכב יוקרתי בשווי כמעט חצי מיליון שקלים של חברת "לנד רובר" הפך לויראלי לאחר שרוסס בגרפיטי כנקמה של אישה נבגדת. הג'יפ, שהתגלה באחד הרובעים היוקרתיים של לונדון, עורר את סקרנותם של אנשים רבים שהיו המומים מההשחטה של הרכב היקר.

על הרכב רוססו בספריי אדום הכתובות: "מקווה שהיא היתה שווה את זה" ו-"שקרן", אך נראה שאף אחד לא עומד מאחורי המילים הקשות. סרטון ששוחרר על ידי מעצבים של רכבי יוקרה חושף כי מדובר בפרסומת של "לנד רובר" שפירסמה את הדגם החדש שלה.

הוידאו נפתח כשאחד מהמעצבים אומר: "בוגד מזוייף קח את זה" ואז מורח את הרכב בצבע. הסרטון עוקב אחרי הג'יפ החל מחנות המעצבים, דרך לונדון ועד למקום בו הושאר כדי למשוך תשומת לב.

רכב הבגידה שרוסס עליו גרפיטי מזויף. יוטיוב, צילום מסך
המעצבים בפעולה./צילום מסך, יוטיוב

מצלמת רכב שהוצבה בג'יפ מראה כיצד מאות אנשים מביטים פנימה ומצלמים אותו לאורך היום. המעצבים פרסמו את הסרטון לאחר שהתגלגלו שמועות שונות באשר לאחראים לוונדזליזם. הוידאו נגמר בקריצה לחובבי המכוניות כשנאמר: "אף מכונית לא נפגעה במהלך הפעלול".

עוד באותו נושא

צפו: כך הגיבה אישה כשתפסה את חבר שלה עם בחורה אחרת ברכב

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully