וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לנקמה: הגבר ששבר לחברתו את הלב ביום האהבה משלם על כך ביוקר

3.3.2016 / 3:23

הוא שבר לה את הלב לעיני כל האומה ביום האהבה כשהציע לה הצעת נישואים מזויפת - אז היא חיכתה לרגע המתאים כדי לנקום בו וסיפרה לו שהיא בהריון. ככה הוא הגיב כשגילה שזה שקר

צילום מסך

הזוג הבריטי, בראד הולמס וג'ני דייויס, עלו לכותרות ביום האהבה האחרון אחרי שבראד החליט למתוח את זוגתו, כרע ברך ושלף קופסה קטנה מכיסו רק כדי לגלות לה ששום טבעת לא מצפה לה שם - אלא תיון, וכדאי שתזדרז עם התה לפני שיתקרר לה. ג'ני לא קיבלה את המתיחה בהומור (ואפשר להבין אותה) והגיבה בקללות, בכי ורצון קל להתאבד. ההצעה צולמה במצלמה, פורסמה ברשת ותויגה כמתיחה האכזרית ביותר שגבר יכול לעשות לחברתו ביום האהבה.

כשבועיים אחרי, זמן הנקמה הגיע - והיא כואבת לא פחות מהצעת נישואים מזויפת. אחרי שהוא גרם לה להאמין שהיא הולכת לקבל טבעת, היא גרמה לו להאמין שהוא הולך להיות אבא. ג'ני בת ה-22 החליטה למתוח את אהובה, בראד בן ה-24, ולתעד במצלמה את הרגע שבו היא מספרת לו שהיא בהריון. הסרטון נפתח כשהיא מתיישבת על המיטה, מנסה להעיר את בראד משנתו ומספרת לו, כשהוא חצי רדום עדיין, שהיא בהריון. אחרי שהשבה את תשומת לבו, היא חוזרת על הבשורה המשמחת, מתעקשת שהיא "מאוד רצינית" איתו ומתארת לו איך היא רעדה כשגילתה את זה. אם זה לא מספיק, היא גם מציגה לו את בדיקת ההריון המזויפת שמוכיחה לכאורה את טענותיה.

גבר שבר לחברתו את הלב - אז היא נקמה בו. צילום מסך
הגיב בהתרגשות שהוא הולך להיות אבא - אבל בעצם הוא לא/צילום מסך

בראד נראה מפקפק בעניין שניות ארוכות, ככל הנראה יודע כבר עם מי יש לו עסק, אך לבסוף מאמין לה וממהר לחלוק את הבשורות המשמחות עם אביו בטלפון. רק כשהוא מבצע את השיחה אליו, היא מספרת לו שזו הייתה מתיחה ומצביעה על המצלמה הנסתרת. גם הוא לא נותר אדיש למתיחה האכזרית ומגיב בקללות ובעיטות למצלמה. רק בבקשה שיפסיקו להתעלל אחד בשני, כי באמת שכואב לנו לראות את זה.

עוד באותו נושא

אהבה זה כואב: הגבר ששבר לחברתו את הלב מול המצלמה

לכתבה המלאה

כך מתח בראד את זוגתו ביום האהבה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully