וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע לחברתו נישואין בעירום באמצע הרחוב - וככה הוא הגיב כשהיא סירבה לו

19.2.2016 / 8:34

הצעת הנישואין הביזארית ביותר שראינו עד כה הסתיימה בסירוב הגיוני ובהשפלה נוראית, כשהגבר שקיבל זה עתה "לא" גדול מחברתו נשכב על הכביש עירום והתפתל מיסורים. צפו ברגע המביך ביותר שצולם אי פעם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

liveleak

מעשה אמיץ או טיפשי? גבר צולם כשהוא מתפתל בעירום באמצע הכביש וחוסם את התנועה - לאחר שחברתו סירבה להצעת הנישואין המביכה שלו, שכללה כריעת ברך בעירום ופיזור עלי כותרת ברחוב. כה רומנטי.

הסרטון הקצר שצולם ככל הנראה בסין מציג את האכזבה הקשה שבאה אחרי הצעת הנישואין הכושלת והמביכה למדי. הגבר, שזהותו לא ידועה, החליט לנצל את חגיגות יום האהבה כדי להציע נישואין לחברתו ובניסיון להוכיח את רצינותו, הוא פיזר ורדים על המדרכה וכרע ברך באמצע הרחוב, כשהוא כמובן עירום כביום היוולדו.

חברתו סירבה להצעה הביזארית והוא בתגובה נשכב על הכביש שבור לב, מתבוסס ברחמים של עצמו וחוסם את תנועת הרכבים באזור. לנהג המשאית הצהובה שנתקע מאחוריו לא נראה שאכפת במיוחד מהבחור המסכן והוא צפר לו שוב ושוב כדי שיפנה את הדרך.

גבר ערום מתפתל ברחוב. צילום מסך
הכאב קשה מנשוא. גם לעיניים שלנו/צילום מסך

הסרטון פורסם ביום שני ב-LiveLeak וזכה כבר ליותר מ-200אלף צפיות. "מי אמר שהרומנטיקה מתה?", כתב אחד הצופים בתגובות לסרטון ואחר הוסיף: "זה מה שקורה כשמציעים נישואים למשאית".

עוד באותו נושא

יום אהבה פחות שמח: חשף את חברתו הבוגדת מול המצלמה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • ערום
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully