וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אהבה פחות שמח: חשף את חברתו הבוגדת מול המצלמה

16.2.2016 / 10:01

גבר אמריקאני חשב שפגש את נערת חלומותיו, אבל כשגילה שהיא מפלרטטת עם בחורים אחרים באינטרנ הוא החליט לנקום בה בצורה מקורית - בדיוק ביום האהבה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

קייל בוגס מוושינגטון, ארה"ב פגש את אנה מילר בתחילת חודש ינואר השנה, אבל לצד האהבה שפרחה, קייל התחיל לחשוד שהוא לא הגבר היחיד שנמצא בקשר עם חברתו החדשה\, אז הוא החליט לנקום בחברתו הבוגדנית ולהפיל אותה בפח מול המצלמה. "היתה לי תחושה רעה מההתחלה אבל נתתי לה בכל זאת צ'אנס, עד שתחושות הבטן שלי השתלטו עלי לגמרי", הוא כתב תחת סרטון הנקמה שהעלה ליוטיוב.

לחבריו הוא סיפר: "או שהיא הבחורה המושלמת או שהיא שקרנית מלוכלכת". על מנת לבחון את הנאמנות של זוגתו, קייל יצר לעצמו חשבון פיקטיבי באתר היכרויות, חיפש את הפרופיל של חברתו והתחיל לפלרטט איתה. כך בזמן שהוא עושה לה מסאג'ים בעולם האמיתי, הוא ניהל איתה שיחות ארוכות באינטרנט, אוסף "ראיות מפלילות" על נאמנותה לו.

הפתעה לבת זוג בוגדת. צילום מסך
אנה, רגע לפני המכה/צילום מסך

את מכת המחץ הוא החליט לתת בוולנטינ'ס שנחגג ביום ראשון האחרון, כאשר בתוך כרטיס ברכה מקושט לבבות, הוא הדפיס את השיחות שניהלו מהפרופיל המזויף שלו. את הרגע בו היא פותחת את המכתב הוא תיעד ופרסם את באינטרנט בליווי המשפט: "אני מקווה שזה ירתיע בוגדות עתידיות או מניפולטיביות. אני לא קדוש, אבל אם הייתי בוגד הייתי מצפה שאותו הדבר היה קורה לי". עוד סיבה לא לחגוג את יום האהבה.

עוד באותו נושא

צילם את אשתו בוגדת בו על הספה - ולא תאמינו כיצד הוא הגיב

לכתבה המלאה

וזה הוידאו מנקודת המבט של אחיו של קייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully