וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילתה שבעלה בוגד בה - והפכה לעבריינית מין אחרי שנקמה בו

20.12.2015 / 12:24

אם ל-3 מסקטולנד מצאה תמונות של בעלה מקיים יחסי מין עם צעירה בת 18 - ובאקט של נקמה שלחה את התמונות לחברים - כולל לאמה ולבן זוגה של הצעירה. כעת, לאחר שנענשה, היא מתחרטת על מעשיה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום חובבים, Liveleak

בסרטון: כך נקמה בחורה אחרת בבן זוגה שנתפס בוגד בה

לוריין דנהיו בת ה-32 מפאלקירק, סקטולנד, מצאה תמונות נועזות וסרטוני סקס של בעלה, ווילי קרופורד בן ה-37, והמאהבת שלו בת ה-18. כשדנהיו נחשפה לשיחות ביניהם בפייסבוק וגילתה שהשניים מנהלים רומן מאחורי גבה במשך שנה שלמה - היא החליטה לנקום בהם. פגועה וכועסת היא שלחה את התמונות שמצאה לחברים של בעלה בפייסבוק ולאמה ובן זוגה של הצעירה - וכעת היא מואשמת בשליחת הודעות זימה, תאלץ לבצע עבודות שירות ולחיות עם העובדה ששמה נכנס לרשימת עברייני המין הגדולה של סקוטלנד. גם אתם חושבים שהעונש קצת מוגזם?

דנהיו תמיד ידעה שבעלה, ווילי, רודף נשים וסיפרה שגילתה לא פעם שהוא מפלרטט עם נשים אחרות מאחורי גבה. במקרה האחרון, איימה דנהיו שתעזוב אותו - אך הוא ביקש את סליחתה והתחנן שתסכים לקבל אותו בחזרה. בדיוק אז דנהיו נכנסה להריון שלישי והעדיפה לסלוח לו כדי שהתינוק המשותף שלהם יזכה לגדול לצד שני ההורים. בזמן שהייתה בהריון, דנהיו לא ידעה שבעלה ממשיך לבגוד בה ומנהל רומן עם צעירה בת 18 מאחורי גבה - עד שבאפריל האחרון, שישה שבועות לאחר הלידה, היא מצאה במקרה תחתוני נשים שאינה מכירה מתחת למיטתו.

לוריין דנהיו נקמה בבעלה הבוגדני. Daily Record, צילום מסך
לוריין דנהיו גילתה תחתונים של אישה אחרת מתחת למיטה של בעלה/צילום מסך, Daily Record

דנהיו נחרדה מהגילוי המפתיע וכשהתעמתה מול בעלה - הוא טען שהדברים אינם נכונים וזרק אותה ואת בתה מהבית. אז נזכרה דנהיו שיש לה גישה לעמוד הפייסבוק של בעלה וכשנכנסה לחטט בהודעות הפרטיות שלו גילתה שיחות, תמונות וסרטוני סקס שלו עם הנערה. בהיותה נסערה, החליטה לוריין לעשות מעשה ולשלוח שש תמונות האינטימיות לחברים של בעלה בפייסבוק, לאמא של הצעירה ולבן הזוג שלה. על מעשה הנקמה הזה דנהיו הועמדה לדין, הוכרזה כעבריינית מין וכמעט קיבלה עונש מאסר.

בשיחה עם The Mirror, סיפרה דנהיו מה גרם לה לפעול כך. "רק ילדתי ילדה. היא הייתה רק בת 6 שבועות כשמצאתי תחתונים של מישהי אחרת מתחת למיטה של ווילי. הוא הכחיש שבגד בי וזרק אותי לרחוב עם התינוקת שלה", היא מספרת, "רק אחר כך קלטתי שאני יודעת את הסיסמא שלו בפייסבוק אז התחברתי והעפתי מבט. שם, בהודעות הפרטיות שלו, מצאתי תמונות וקטעי וידאו שלו ושל הנערה מקיימים יחסי מין והרגשתי רע. לא האמנתי שהוא עשה לי את זה. כשגיליתי מהשיחות ביניהם שהיא ידעה עליי ולא הפריע לה לשכב איתו מאחורי הגב שלי כשאני בהריון, הבנתי שאני לא יכולה לשתוק לזה. ברגע של טירוף, ייאוש וכעס מוחלט, שיתפתי את התמונות האלה כדי שיראו מה הם עשו לי".

עוד באותו נושא

צפו: נקם בחברתו הבוגדנית בדרך הכי אכזרית שאפשר לדמיין

לכתבה המלאה
לוריין דנהיו ובעלה ווילי קרופורד. Daily Record, צילום מסך
לוריין ובעלה הבוגדני/צילום מסך, Daily Record

דנהיו מספרת שתיבת ההודעות של ווילי הכילה את כל מה שהיא הייתה צריכה לדעת על הרומן שלהם, "היו שם הרבה הודעות. תאריכים, שעות, הכל היה שם. נחשפתי גם להודעות שמדברות עליי, על מה יקרה אם אעלה על הרומן שלהם. ראיתי שהוא שלח סרטון שלהם מקיימים יחסי מין לחברים שלו - והם צחקו וביקשו לראות עוד", היא הוסיפה, "הרגע שהכי זעזע אותי זה היה כשהוא הבטיח לה שהוא 100 אחוז שלה, ושהוא בוחר בה ומוותר על הבת שלו שזה עתה נולדה".

על אף המקרה המזעזע, לוריין הביעה חרטה על מעשה הנקמה בו החליטה לשתף את קרוביה של הצעירה בתמונות האינטימיות ומזהירה נשים אחרות שעברו בגידה שיחשבו לפני שהן פועלות בנושא, "אני יודעת שזה היה טיפשי מצידי, אבל זה נעשה ברגע של טירוף מוחלט כשהרגשתי פגועה מאוד. הוא נעלם לי בכל זמן ההריון וטען שהוא בעבודה, אבל אז התברר לי שהוא היה איתה. זו הייתה אשמתו אבל אני גם לא מבינה אותה. איך היא יכולה לעשות דבר כזה לאישה בהריון? בסופו של דבר הם לא שווים את זה. אני אמא ויש לי ילדים שאני צריכה לדאוג להם. לא הייתי צריכה לעשות את מה שעשיתי".

לוריין דנהיו נכנסה לרשימת עברייני המין. Daily Record, צילום מסך
הואשמה בעברות מין רק כי רצתה לנקום בבעלה/צילום מסך, Daily Record

דנהיו הוזמנה לבית המשפט בחודש שעבר, שם הודתה במעשיה והואשמה בשיתוף תמונות אינטימיות באמצעות רשת תקשורת ציבורית, מעשה הנוגד את חוקי התקשורת בסקוטלנד, ובשליחת הודעות זימה למקורביה של הצעירה. למזלה, דנהיו התחמקה ממאסר אך תאלץ לרצות 120 שעות של עבודות שירות ולהימצא בפיקוח של המשטרה במשך 15 חודשים. דנהיו נכנסה גם לרשימת עברייני המין של סקטולנד - שנועדה עבור אנסים ופדופילים בלבד. השריף של המחוז, לינדה סמית', גילתה רחמים כלפי לוריין ובשבוע שעבר החליטה בצעד חסר תקדים לשלוף את שמה מרשימת העבריינים בניגוד לפסיקת בית המשפט. "ברור לי שההחלטה שלה לשלוח את התמונות הייתה מרצון לנקמה ולא מדחף מיני כולשהו", מסרה השריף בתגובה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully