וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידים הקפיאו את השביתה בתיכונים: "המאבק שלנו הצליח"

11.5.2016 / 14:08

בית הדין לעבודה הוציא צו מניעה לארגון המורים, ובכך החזיר לסדרן את הפעילויות החוץ בית ספריות. יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית אליאב בטיטו הכריז על הקפאת השביתה וקרא "לפתור עוד השבוע גם את נושא הטסטים"

תלמידים מוחים על ביטול הטיולים, בי"ס דרור מועצה אזורית לב השרון. 11 באפריל 2016. סער להיס, מערכת וואלה! NEWS
תלמידים מוחים על ביטול הטיולים, בית ספר דרור, מועצה אזורית לב השרון/מערכת וואלה! NEWS, סער להיס

לאחר גל שביתות במערכת החינוך, בית הדין לעבודה נענה לבקשת מועצת התלמידים והנוער הארצית והוציא היום (רביעי) צווי מניעה לארגון המורים. בכך, הוחזרו לסדרן כל הפעילויות החוץ בית ספריות. בעקבות כך, הכריז יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית אליאב בטיטו על הקפאת שביתת התלמידים בתיכונים.

"לאור ההצלחה המרשימה בנושא הפעילויות החוץ בית ספריות ולאור ההתקדמות המשמעותית בנושא מצוקת מבחני הנהיגה המעשיים - אנו מקפיאים לעת עתה את העיצומים וקוראים לבית הדין לעבודה לפתור עוד השבוע גם את נושא הטסטים", אמר בטיטו. "אין לי ספק שהכרעת בין הדין לעבודה היום היא הוכחה ניצחת לכך שמאבקנו הצליח ולכך שכאשר בני הנוער במדינה מתאחדים למען מאבק משותף - איש לא יכול לעמוד מנגד", הוסיף.

לדברי בטיטו, "אנו שמחים ונרגשים על כך שלאחר כשבוע של מחאה אינטנסיבית, ניצחנו במאבק ובית הדין לעבודה נענה לבקשתנו ושם קץ לדרך שבה יו"ר ארגון המורים, רן ארז, לוקח אותנו בני ערובה במאבקיו. אנו רוצים להודות לציבור הרחב שתמך במאבקנו ונתן לנו רוח גבית, אין לי ספק שתמיכת הציבור היא הגורם שהכריע יותר מכל".

מוקדם יותר היום בית הדין הארצי לעבודה הורה על צו מניעה נגד עיצומי ארגון המורים. "ניתן בזה צו מניעה המורה על ארגון המורים שלא להשבית כלל את הפעילויות החוץ בית ספריות ובכלל זה היציאה לטיולים וביצוע בחינות הבגרות המבוצעות מחוץ לכותלי בית הספר", נכתב בהחלטה.

לקריאה נוספת:
סטודנטים ערבים הפגינו נגד הכיבוש: "רצו לפגוע במשפחות השכולות"
זעם על ספר האזרחות: רצח שירה בנקי הוגדר "אלימות על רקע דתי"
תלמידי התיכונים משביתים את הלימודים: "לא ירמסו את זכויותינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully