וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים ערבים הפגינו נגד הכיבוש: "רצו לפגוע במשפחות השכולות"

10.5.2016 / 20:07

חברי תא בל"ד באוניברסיטת בן גוריון קיימו מחאה במקום, שאליו הגיעו סטודנטים יהודים שעמדו דקת דומייה לזכר חללי צה"ל. המשטרה שמרה על הסדר. ח"כ פורר מישראל ביתנו: "שיעברו לדמשק"

צילום: מתן מילס, עריכה: יאיר דניאל

עשרות סטודנטים ערבים הפגינו היום (שלישי) באוניברסיטת בן גוריון נגד הכיבוש והניפו דגלי פלסטין. בעקבות זאת, הגיעו למקום סטודנטים יהודים שהניפו דגלי ישראל ואף עמדו דקת דומיה לזכר חללי צה"ל. כוח משטרה שמר על הסדר ומנע עימותים ביניהם.

"בושה וחרפה שסטודנטים ערבים ופעילי שמאל קיצוני הלומדים באוניברסיטת בן גוריון בחרו 'במקרה' להפגין דווקא ערב יום הזיכרון לחיילי צה"ל", אמר מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן, פלג שהפגין במקום. הוא הוסיף כי "רק בזכות מסירות הנפש של חללי צה"ל אותם מפגינים יכולים לצאת ולהפגין בראש חוצות. פעולות מעין אלו פוגעות פגיעה אנושה ברוב המגזר הערבי השואף להשתלב בחברה הישראלית ומעוניין להיות חלק ממנו". לדבריו, "מועד ההפגנה נועד בראש ובראשונה לפגוע במשפחות השכולות ובאזרחי ישראל המתאבלים היום על זכר יקיריהם. זו צביעות שזועקת לשמים".

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר כי "מתברר שיש סטודנטים שנהנים לזרות מלח על פצעינו ביום שבו אנו מתייחדים עם מיטב בנינו ובנותינו. הרי הנפת דגלי פלסטין לא תסייע להם להקים את מדינתם הדמיונית, ולכן כחבר בוועדת החינוך של הכנסת, אני יכול להציע להם סיוע במעבר לאוניברסיטת ביר זית ברמאללה או לאוניברסיטת דמשק".

קרין אהרוניאן, יו"ר תא "ישראלים", ארגון הסטודנטים של מפלגת הבית היהודי, שהייתה ממארגני ההפגנה נגד הפגנת הסטודנטים הערבים, התייחסה הערב לאירוע. "התעוזה להפגין בערב יום הזיכרון היא מניפולציה זולה ופגיעה אנושה בזכרם של חיילינו ויקירינו. לא ניתן להם להמשיך להפיץ את הנרטיב השקרי שהם אימצו לעצמם נגד מדינת ישראל", אמרה.

(עדכון ראשון: 17:37)

לקריאה נוספת בנושא
מלכודת אש: עשור לקרב - העדויות מבינת ג'בל נחשפות
נתניהו בטקס האזכרה לחללי מערכות ישראל: "יש חיים אחרי השכול"

דווקא בערב יום הזיכרון: סטודנטים ערבים הפגינו נגד הכיבוש והתעמתו עם פעילי ימין. מערכת וואלה! NEWS
ההפגנה בבן גוריון, היום/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully