וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל חשב שאשתו בגדה בו - ונקט בצעד דרסטי

17.5.2016 / 9:01

האישה החליטה לעזוב את הבית וביקשה עזרה עם המזוודות מהבעל. הוא שמח לעזור - וזרק אותם מחלון הקומה השנייה. הוא טוען שהיא בוגדת בו והיא טוענת שזו דוגמא להתנהגות המגעילה שלו. למי נאמין?

יוטיוב

בעל עצבני החליט לנקוט בצעדים דרסטיים אחרי שהשתכנע שאשתו בוגדת בו - וזרק לה את הדברים מהחלון. היא, לטענתה, בכלל החליטה לעזוב אותו בגלל ההתנהגות בעיות השתייה שלו שלו ולא ציפתה שכך הוא יגיב.

ברגע הביזארי הזה, שצולם ברוסיה והפך לויראלי, האישה הודיעה לבעלה שהיא עוזבת את הבית וביקשה ממנו עזרה עם המזוודות. הבעל, שהיה משוכנע שהיא עוזבת אותו לטובת גבר אחר, נענה לבקשתה, הרים את המזוודות - והשליך אותן אחת אחרי השניה מחלון הקומה השנייה של ביתם. את זעמו והתגובה השוקיסטית של אשתו הוא צילם בנייד שלו - ושיתף ברשת. בחור ברמה.

גבר זורק את אשתו מהבית. צילום מסך
הבעל זרק לאשתו את המזוודות מהחלון - והיא נותרה בשוק/צילום מסך

בסרטון נשמע הגבר מקלל את אשתו ואומר: "היא ביקשה ממני עזרה עם המזוודות, אז הנה אני עוזר לה". אשתו מגיבה בתדהמה: "תגיד לי, השתגעת לגמרי? בבקשה לא, מה אתה עושה?". הוא ממשיך לקלל ואומר לה: "הנה, עזרתי לך עם המזוודות. למה הידיים שלך רועדות? הם לא רעדו ככה כששכבת עם גבר אחר, נכון?".

אחרי שהסרטון הפך לויראלי, האישה פרסמה אותו שוב כדי לספר את הצד שלה בסיפור: "אני האישה מהסרטון המפורסם של המזוודות. אני מרוויחה יותר ממנו וזה משגע אותו. לא בגדתי בו. אני לא ממציאה תירוצים. לא אכפת לי מה אחרים חושבים. נפרדנו רק בגלל שהוא אלכוהוליסט".

עוד באותו נושא

גבר חשד שחברתו בגדה בו ונקם בה בצורה משפילה במיוחד

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully