וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 19 מקלנדיה מכר נשק למחבל שביצע פיגוע בירושלים

9.5.2016 / 18:56

חוסאם אשהב הואשם כי מכר רובה למחבל, שירה לעבר אוטובוס בצומת רמות ובשוטרים בשער שכם. מהירי נפצע אדם באורח קשה מאוד והמחבל נורה. כתב האישום מייחס לו גם ירי לעבר כוחות הביטחון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע שבה נעשה שימוש בנשק שמכר לכאורה אשהב, מרץ האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד חוסאם אשהב, בן 19 מהכפר קלנדיה, בגין מכירת כלי הנשק ששימש מחבל שביצע פיגוע ירי בירושלים, כמו גם בקניה ומכירה של כלי נשק ותחמושת נוספים, תיווך בעסקאות נשק ובעבירות נוספות.

לפי כתב האישום, בחודש מרץ האחרון מכר אשהב נשק מסוג קרל גוסטב לעבד אל-חרוב, שהשתמש בו למחרת לביצוע פיגוע ירי בירושלים. עבד אל-חרוב, יחד עם מחבל נוסף, פתחו באש מכלי רכב לעבר אוטובוס בצומת רמות שבצפון הבירה, נמלטו מהמקום וירו לעבר שוטרים בסמוך לשער שכם. אדם אחד נפצע באורח קשה מאוד ושני המחבלים נורו ונהרגו.

עוד בוואלה! NEWS:
ספר האזרחות החדש נחשף: השסע העדתי ובעיות המיעוט הערבי - בחוץ
מסרסת חזירים או יריב מר: ההשערות לגבי הסגן שעשוי לבחור טראמפ
עשרת אלפים חיילים וכלי נשק חדשים: ברוסיה חגגו את יום הניצחון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב שבו נסעו שני המחבלים בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, על פי כתב האישום, בנובמבר האחרון ירה אשהב לעבר כוחות הביטחון שהגיעו להרוס בית של מחבל בכפרו. בכתב האישום נטען כי במהלך עימותים שהתפתחו במקום, ובהם נורו למוות שני מתפרעים, הוא הלך למחבוא בשכונה סמוכה, לקח נשק מסוג "תבור" שאותו השיג בדרך שטרם התבררה, וירה חמישה כדורים לעבר רכבי כוחות ביטחון.

עוד נטען כי כעבור שבוע הוא ירה שבעה כדורים לעבר עמדת "פילבוקס" בלתי-מאוישת שנמצאת בכפר. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully