וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמל אשדוד הודיע לעובדים על התייעלות: "הם יפטרו עשרות"

9.5.2016 / 15:05

במכתב לקראת יום העצמאות, נודע לעובדים כי הם עומדים בפני תקופה שלדבריהם תכלול פיטורים והוצאה מוקדמת לפנסיה בעקבות השינויים במשק. אחד העובדים: "יש מתח בנמל, הוועד התקפל"

נמל הדרום באשדוד. אפריל 2016. לירון מולדובן
"יש בלאגן, גם בין העובדים לוועד". נמל אשדוד/לירון מולדובן

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, הודיע היום (שני) במכתב לעובדיו לכבוד יום העצמאות, כי בחודשים האחרונים עבדו בחברה על תכנית התייעלות. לדברי העובדים, מדובר בתכנית שככל הנראה תכלול הוצאה של עובדים לפנסיה מוקדמת, פרישה מרצון ולדברי עובדי הנמל, גם פיטורים. "בשנים הקרובות יתווספו למדינת ישראל שני נמלים חדשים וטכנולוגיים לתחרות, אשר ישפיעו באופן משמעותי על מפת הנמלים בישראל", כתב בלומנטל במכתב. "עמידה ביעדי התחרות הממשמשת ובאה היא הכרחית ומהווה אתגר מרתק לכולנו, ההנהלה והעובדים".

"החלק השני שהינו חשוב והכרחי, הוא היערכות לתכנית התייעלות, אשר על פרטיה אנו עובדים באופן מתמשך. בפני החברה עומד היעד של הגדלת צוותי עבודה לכל אונייה תפעולית, כדי למשוך ולהביא לנמל עוד אוניות. עלינו לחתור להמשך הגדלת הפריון באמצעות צוותי עבודה קטנים ויעילים יותר, שיאפשרו הקצאה של מספר גדול יותר של ידיים, מזה הקיים היום, לכל אונייה. קיצור זמני המתנה ומתן שירות יעיל זהו צו השעה. יש לקדם את הסכמי העבודה בכדי שנוכל להיות ערוכים לתחרות באופן מיטבי, המבטיח מערך תפוקות גבוה".

"יש מתח באוויר. הם קוראים לזה התייעלות, אבל אנחנו מבינים שמדובר בפיטורים של עשרות עובדים", סיפר אחד העובדים לוואלה! NEWS. "יש בלגן בנמל, גם בין העובדים לוועד, שחלקו נכנע לדברים".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ערב יום העצמאות: אוכלוסיית ישראל מונה יותר מ-8.5 מיליון איש
בניגוד לעמדת הפרקליטות: עונשו של שלומי לחיאני קוצר בשליש
בשורה למשפחות: זכויות שוות לילדים שנולדו בהפריה לאחר מות הוריהם

  • עוד באותו נושא:
  • נמל אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully