וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לזכות חזרה באקסית שלו - בדרך הכי מביכה שיש

21.5.2016 / 6:00

בחור מסכן ניסה לזכות חזרה באהובתו, וכדי להוכיח לה עד כמה הוא ראוי לה - הוא חשב שזה יהיה מושלם להכות את החבר החדש שלה. הקרב הפך במהרה למביך ביותר כשהמסכן מצא עצמו שרוע על הרצפה ומיילל בבכי

טוויטר

אנחנו קצת לא יודעים איך לעכל את מה שראינו עכשיו. מצד אחד, הבחור המסכן שבסרטון, המנסה נואשות להחזיר אליו את האקסית שלו, משפיל את עצמו בצורה הכי מצחיקה ומביכה שיכולה להיות. מצד שני, יש סיכוי טוב שזה הסרטון העצוב ביותר שראינו השנה. תחליטו אתם: בחור אלמוני ניסה לזכות חזרה באהובתו וחשב לעצמו שהדרך הכי טובה להגיע ללבה - הוא דרך החבר החדש שלה.

לא הרבה יודע על הסרטון, שפורסם בשבוע שעבר בטוויטר, אבל הוא נפתח כשהבחור המסכן נכנס למסעדת "צ'יק פילה", שם ישבו הזוג המאוהב, ניגש לחבר וניסה לדרבן אותו ללכת אתו מכות. תכניתו הייתה להילחם על לבה של האקסית, לנצח כמובן ושהיא תקפוץ לזרועותיו ויחד הם יחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה. תכניות לחוד ומציאות לחוד: החבר הצליח לחמוק מהאגרוף שלו, הפיל את הבחור שלנו לרצפה ויצא מהמסעדה עם האקסית כשהוא מותיר את המסכן מתבוסס ביגונו, בוכה וצורח את שם אהובתו (קרינההההה!!!). החלטנו: זה עצוב.

ניסה לזכות חזרה באקסית וחטף מכות. צילום מסך
בים הרחמים/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully