וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או מבויים? תקף מינית במעלית - וגילה שהיא חברה של מתאגרף

9.5.2016 / 9:05

גבר זר תקף מינית אישה במעלית - והיא כפייטרית אמיתית לימדה אותו לקח כואב שלא ישכח לעולם. התגובה שלה כה מפתיעה שרבים טוענים שהסרטון בכלל מבויים. מה דעתכם?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

WEIBO

לאחרונה אנחנו נחשפים לעוד ועוד מקרי הטרדה מינית כלפי נשים שלא מוכנות עוד לעבור על כך בשתיקה: אם זה הבחור הטורקי שהטריד אישה באוטובוס והוכה ע"י נוסעות עצבניות, או המקרה על אישה מסין שאילצה מטרידן לאכול את כרטיס הזכרון של המצלמה שלו. גם במקרה הבא, המגיע אלינו מסין, אישה הותקפה מינית במעלית ולא נותרה חייבת. המטריד נגע בכתפה - והיא בתגובה היכתה אותו כהוגן בסטירות ובעיטות והפילה אותו אל הקרקע. יו גו גירל!

בסרטון, שצולם במצלמת האבטחה במעלית בשבוע שעבר, נראה אדם זר רוכן קדימה, מביט בישבנה של אישה שנעמדת לצידו במעלית, נצמד אליה ומנסה להציץ מעבר לכתפה בעוד היא שקועה בנייד שלה. כשהיא מבינה שמשהו לא בסדר בהתנהגות של הבחור, היא מתרחקת ממנו לפינה אחרת במעלית וחומלת לו על המעשה. הבחור העקשן לא מוותר ושוב נצמד עליה - רק שהפעם הוא גם מניח את ידו על כתפה. אחרי שסלחה לו במערכה הראשונה - היא מראה לו את זעמה בשניה. היא מעיפה לו את היד במהירות, מסתובבת אליו, מעיפה לו סטירה מצלצלת לפנים, בועטת בו הישר לאזור החלציים ובמהלך אחרון ומנצח מעיפה לו ברכייה לראש. הסרטון מסתיים כשהיא מותירה אותו שרוע על רצפת המעלית ויוצאת ממנה באלגנטיות מפתיעה.

כשהסרטון הפך לויראלי ברשת החברתית הסינית Weibo, מיהרו רבים לפקפק באמינותו ובכישורי אמנות הלחימה שהפגינה הבחורה ותהו האם הסרטון הזה בכלל מבוים. מדור הספורט של הפורטל הסיני "טנסנט" זיהה את הבחורה האמיצה כדו קיי, שהפכה במהרה לדמות להערצה. דו קיי היא שחקנית ומנחת טלוויזיה בבייג'ינג ואולי הפרט שהכי חשוב לנו: היא חובבת אמנויות לחימה והחבר שלה הוא סו יאן - מתאגרף בשיטת האגרוף התאילנדי. דו קיי אישרה בחמישי את הדברים בפני מדור הספורט והתעקשה שהסרטון אינו מבויים. היא אמרה: "אני התעסקתי בעניינים שלי. זה הוא שהכריח אותי להגיב ככה".

עוד באותו נושא

גבר הטריד מינית נוסעת באוטובוס וחטף מכות מכל הנשים באזור

לכתבה המלאה
חובבת הלחימה דו קיי. Weibo, צילום מסך
מעניין אם הוא היה מעז לגעת בה עכשיו. דיי קיי חובבת אמנויות לחימה/צילום מסך, Weibo

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully