וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הספרית שהופכת את פרוות הסוסים ליצירות אומנות

1.5.2016 / 13:34

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

יזמית הנדל"ן, ענבל אור, הגישה הבוקר לבית המשפט דוח הצהרת נכסים. בדוח נכתב בין היתר כי אור משלמת 23 אלף שקלים עבור שכר דירה. אור חשודה בעבירות של קבלת דבר במרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

שריפות פרצו בכמה מקומות ברחבי הארץ, ככל הנראה בשל מזג האוויר החם. ארבעה מטוסי כיבוי הוזנקו לכיבוי שריפה שפרצה בשדה שליד בית שמש, וכביש 70 נסגר לתנועה לשני הכיוונים באזור שבין שלומי למצובה שבגליל עקב שריפת חורש שפרצה במקום.

מועצת התלמידים והנוער הארצית הודיעה היום על שביתה שתתקיים ביום שלישי הקרוב בתיכונים בכל רחבי הארץ. הסיבה לכך היא שביתת בוחני הנהיגה המעשיים והחלטת ארגון המורים למנוע קיום פעילויות חוץ בית ספריות.

מלודי היימס היא ספרית מקצועית של סוסים. אלא שהיא לא הסתפקה בגיזום שגרתי לבעלי החיים, והחליטה להפוך את המקצוע שלה לאומנות של ממש. היימס מעצבת צורות שונות משיערם של הסוסים והתוצאות המרהיבות לפניכם. סוסים מגדלים את שיערם כדי לווסת את חום הגוף שלהם, אך לפעמים גם הם צריכים תספורת.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה ניכרת במידות החום, אך יישאר חם מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully