וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטים במיליונים וחובות עתק: נחשף דוח הנכסים של ענבל אור

1.5.2016 / 12:35

יזמית הנדל"ן הגישה דוח מפורט בהתאם להחלטת השופט, וממנו עולה בין היתר כי היא מחזיקה בתכשיטים בשווי 2.5 מיליון שקלים. שווי ג'יפ הלנדרובר שברשותה, המשועבד לבנק, מוערך ב-700 אלף שקל. השופט נזף בפרקליטה: "התנהגות לא מקובלת"

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

ענבל אור הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב הצהרה על נכסיה. מהדוח עולה כי ליזמית הנדל"ן חוב של 2.5 מיליון שקלים בחשבון העובר ושב בבנק, בה בעת ששילמה שכר דירה של 23 אלף שקלים מדי חודש, וכי כל כרטיסי האשראי שלה מבוטלים. שווי הג'יפ מסוג לנדרובר שברשותה, המשועבד לבנק, מוערך ב-700 אלף שקלים, והיא מחזיקה בתכשיטים בשווי 2.5 מיליון שקלים.

בהצהרה פורטו גם הוצאותיה החודשיות של אור. לפי הדוח, יזמית הנדל"ן הוציאה מדי חודש 4,000 שקלים על מזון, 2,500 שקלים על אחזקת בית, 2,000 שקלים על אירועי תרבות ו-1,500 שקלים על הלבשה והנעלה.

בחלק בדוח הנוגע להכנסותיה ועיסוקה בחברת אור סיטי נדלן, מצוין בין השאר כי הרוויחה שכר חודשי בסך 37,665 שקל בחודש ברוטו וכי הכנסותיה נטו מעבודה זו עמדו על 11,050 שקלים. עוד נכתב כי הקבוצה מנהלת למעלה מ-1,500 יחידות דיור באזורי ביקוש.

לקריאה נוספת:
ענבל אור שוב החליפה עורך דין - הפעם אילן בומבך
פרשת ענבל אור: הסוף הטרגי של הגיבורה ידוע מראש ועל ההצגה להיפסק
אחותה של ענבל אור: "המפרק דורך על אדם שהוא כבר מת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אור הגישה את הדוח באיחור של שעה. בעלת השליטה לשעבר בקבוצת אור סיטי נדל"ן ציינה בפתח ההצהרה כי היא נאלצה לכתוב אותו מזכרונה בשל חוסר שיתוף פעולה, כהגדרתה, מצד המפרק, עורך הדין איתן ארז, ששהה בימים האחרונים בחו"ל.

יזמית הנדל"ן האשימה בדוח את ארז בהתנהלות שלטענתה מקשה עליה. היא ביקשה מבית המשפט אפשרות להשלים את הדוח בתוך שלושה ימים, עד 4 במאי.

אור פרסמה את ההצהרה בהתאם להחלטת השופט איתן אורנשטיין, שקבע לפני חג הפסח לדחות את פינוייה של יזמית הנדל"ן מהדירה אליה פלשה בגבעתיים, לטענת המפרק, אם תגיש דוח מפורט עד 10:00 בבוקר. "מדובר בבקשה גורלית באשר לחייבת, שכן מבוקש להוציא אותה מדירת מגורים, ולכן יש לאפשר לה להתגונן כראוי", נימק. הבוקר הוא דחה את הדיון בעניין זה ליום חמישי הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ביתה של ענבל אור בגבעתיים. אבי כהן
חובות של מיליונים. הבניין בגבעתיים אליו פלשה אור לכאורה/אבי כהן

השופט אורנשטיין נזף בפרקליטה של אור הן על אופן הכנת הדוח והן על התנהלותה המשפטית של יזמית הנדל"ן עצמה. "קיבלתם אורכה פעמיים, דפוס ההתנהגות לא מקובל עליי. לא יכול להיות שביום הגשת הדוח מגיע בא כוח החייבת ומבקש אורכה ושוב אני בא לקראתה ושוב מבקשים אורכה. היא היתה צריכה להגיש את הדוח עד למועד הקודם ואם היא חשבה שאין לה מסמכים היא הייתה צריכה לפנות לבית המשפט", אמר.

פרקליטה של אור התנצל בפני בית המשפט על התנהלות לקוחתו עד כה ועל האופן שבו הוכן הדוח. "לצערי לא קיבלתי את התיק הזה בצורה מסודרת. אני מודה לשופט על האמפתיה וההבנה שגילה, אבל לא אעשה מעצמי צחוק, אני לא מוכן להתנהל בתיק הזה כפי שזה מתנהל, אין לי כוונה להתבזות כאן", הסביר.

הוא הוסיף: "ישבנו שעות בערב החג עם רואה חשבון כדי להגיש את הדוח. שראיתי איך הדוח נראה, מאוד הצטערתי, אבל חשבתי שלבקש עוד אורכה מבית המשפט זה דבר שלא ייעשה".

ניסיון "להרוויח זמן"

הדיון נקבע לאחר שהמפרק הזמני שמונה לחברת אור סיטי נדל"ן, עו"ד ארז, גילה שאור נכנסה לדירה ברחוב הל"ה בגבעתיים, הרשומה על שם חברת "אליענה אור" – אחת החברות שנתפסו במסגרת צו בית המשפט. ארז דרש שאור תפנה מידית את הדירה, על מנת שיוכל למכור אותה בבוא העת כשהיא פנויה. הבקשה הוגשה על דעת בנק מזרחי-טפחות, נושה מובטח של הדירה.

אור הגישה התנגדות לדרישה. פרקליטה החדש, עורך הדין אילן בומבך, הגיש בימים האחרונים בקשה לדחיית הדיון בנימוק שהוא נכנס זה עתה לתפקידו והוא מבקש ללמוד את החומר.

עו"ד ארז ביקש לדחות את טענותיו של בומבך בנימוק שאור נוקטת תרגילים בניסיון "להרוויח זמן" וכתוצאה מכך היא עלולה להבריח נכסים. עוד טען ארז שנוכח התדירות הרבה שבה מחליפה אור את עורכי הדין שלה, אין להתייחס לבקשת הדחיה של בומבך.

(עדכון ראשון: 11:50)

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully