וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם העצם המסתורי סמוך לחופי אנטרקטיקה הוא חללית חייזרים?

4.5.2016 / 6:32

אנשים ברחבי הרשת מבולבלים בגלל תיעוד של עצם עצום ונוצץ שנצפה באוקיינוס סמוך לחופי אנטרקטיקה. בעוד שחלק משערים שמדובר בלוויתן או ספינת דייגים ישנם כאלה שבטוחים שמדובר בכלי רכב של חייזרים. צפו ושפטו בעצמכם

ספק 500

עב"ם נוצץ ומסתורי נצפה באוקיינוס סמוך לחופי יבשת אנטרקטיקה והצליח להסעיר לא מעט גולשים. בעל ערוץ יוטיוב של חובבי תיאוריות חייזרים בשם טיילר שיתף את התמונה בה נראה העצם המסתורי. הוא ביקש מהגולשים לסייע כדי "להבהיר את המתרחש". לדבריו, זה נראה כאילו משהו צץ ועולה על פני המים ואז צולל חזרה לקרקעית. "נראה כמו יצור או כלי רכב חללי מסוג כלשהו", ציין.

גולשים רבים נענו לאתגר והציעו את התאוריות שלהם שכללו לוויתן או תמנון ענק. בתגובה כתב טיילר: "אני לא בטוח שלוויתנים או תמנוני ענק יכולים להגיע לגודל של מעל 40 מטר". אחרים טענו במדובר בבך הכל בספינת דייגים.

נצפה חייזר באוקינוס ליד אנטארקטיקה. ספק 500
אחד הגולשים אמר שלדעתו מדובר בקצה של הר מתחת למים./ספק 500

גולש אחד הציע את ההסבר המתקבל ביותר על הדעת - מדובר בקצה של הר שבסיסו נמצא במעמקי האוקיינוס. "אם תסתכל בהיסטוריה של "גוגל מפות" הנקודה הזאת תמיד שם. אם תעשו זום אאוט תוכלו לראות שמדובר בהר מתחת למים", הוא כתב וסיים בעקיצה. "אבל בואו נלך עם התאוריה של תמנון ענק, היא גורמת לנו להיראות כל כך אינטילגנטים".

עוד באותו נושא

יותר מ-12 אלף תצפיות של חייזרים הודלפו לרשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully