וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העב"מ שגרם לבהלה בארה"ב הוא כנראה המרהיב ביותר שראיתם

9.11.2015 / 12:36

מיליוני תושבים מקליפורניה ועד לאס וגאס הבחינו השבוע באובייקט זוהר מרחף בשמי החוף המערבי של ארה"ב - והאמינו שזכו לביקור לא צפוי מהעולם החיצון. בעוד הרשת מתמלאה בתמונות וסרטונים של האובייקט המרחף - הפתרון לתעלומה כבר נמצא והוא מגיע ממקום טיפה לא צפוי

יוטיוב

חובבי תיאוריות החייזרים מאוד עסוקים לאחרונה עם כמות התצפיות העולה וגוברת של אובייקטים לא מזוהים המרחפים בשמיים. ברוב המקרים התצפיות נותרות בגדר תעלומה, מה שמאפשר להם לחגוג על זה ולפוצץ את הרשת בתיאוריות הכי מופרכות שיש. אולם הפעם, הפתרון לתעלומה הגיע כל כך מהר שאלו שמיצמצו כבר הפסידו את כל הכיף.

אובייקט מרהיב ביופיו שנצפה בשמי מערב ארה"ב בשעות הערב המוקדמות של שבת האחרונה, גרם לבהלה בציבור, כשתושבים רבים מדרום קליפורניה, אריזונה, יוטה ולוס אנג'לס האמינו שהם עדים לפלישת חייזרים לכדור הארץ. במצפה הכוכבים שבפארק גריפית' דיווחו על עומס שיחות מתושבים מבוהלים.

עב"מ בשמי קליפורניה. צילום מסך
יאללה שיבואו כבר/צילום מסך

בזמן שהרשת מתמלאה בתמונות וסרטונים של האובייקט המשונה - שנראה כמו כדור אש זוהר שמותיר אחריו שובל של גז כחול - משרד השריף שבמחוז אורנג' בקליפורניה צייץ בחשבון הטוויטר שלו את התשובה לתעלומה: זה לא חייזר (ברור) וגם לא כלי טייס של נאס"א (באמת?!) - אלא טיל ניסוי שנורה ע"י חיל הים האמריקאי. מאכזב.

עוד באותו נושא

תעלומה בת אלפי שנים: סמלים מוזרים בקזחסטן משגעים גם את נאס"א

לכתבה המלאה

מפקד חיל הים, ריאן פרי, סיפר לחדשות San Diego Union Tribune שהאובייקט שנצפה הוא טיל טריידנט 2 (D5) שנורה מצוללת בחוף קליפורניה. פרי מסרב למסור פרטים על הניסוי ומטרתו אך מציין ששיגורים כאלה מתרחשים לעיתים קרובות בחיל הים האמריקאי. זה בסדר, אתה מוזמן לשמור את הפרטים לעצמך. גם ככה הרסת לנו את המתח.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully