וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי רעידת האדמה: חולץ בן 72 שנקבר תחת ההריסות באקוודור

צוות חילוץ מוונצואלה איתר את מנואל ואסקז, לאחר ששמע את קולו מתוך הריסות מבנה שהתמוטט ברעש הקטלני שאירע לפני כשבועיים. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מפגיעה בכליות וללא בהונותיו

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

צוותי הצלה חילצו גבר בן 72 מהריסות של מבנה באקוודור, שבועיים אחרי רעידת האדמה הקטלנית שפקדה את המדינה הדרום-אמריקנית. לפי הודעת שגרירות ונצואלה במדינה, שפורסמה באתר שלה, צוות סיוע מהמדינה איתר ביום שישי את מנואל ואסקז, שהיה לכוד מאז הרעש בעוצמה 7.8 דרגות שהוביל למותם של 660 בני אדם.

לפי ההודעה, הם מצאו אותו לאחר "שהשמיע רעשים ממבנה שקרס חלקית" במחוז מנבאי בזמן שפיקחו על עבודות תשתית. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים כשהוא סובל מבעיה בכליות, לאחר שאיבד את בהונותיו וכשהוא מיובש ומבולבל.

רעידת האדמה שהתרחשה לפני כשבועיים הייתה הקטלנית ביותר במדינה זה כמה עשרות שנים. היא גרמה להתמוטטותם של מבנים, לנזקים לכבישים ולפגיעה נוספת בתשתיות באזורי תיירות לאורך החוף המערבי של המדינה. השלטונות בקיטו קיבלו בברכה מאות צוותים של אנשי חילוץ, רופאים, אחיות וכבאים שהגיעו משורת מדינות שנרתמו לעזרה.

לקריאה נוספת בנושא
כדי לממן את נזקי רעידת האדמה: עשירי אקוודור ישלמו מס מיוחד
אקוודור: מניין ההרוגים עלה ל-350, נמשכים מאמצי החילוץ

צוותי הצלה מוונצואלה מחלצים אדם בן 72 שהיה לכוד תחת הריסות מבנה באקוודור, 30 באפריל 2016. שגרירות ונצואלה באקוודור, אתר רשמי
היה מיובש ומבולבל. ואסקז מחולץ מההריסות/אתר רשמי, שגרירות ונצואלה באקוודור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully