וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים חסמו את דרכו של טראמפ לעצרת: "הרגשתי שאני חוצה את הגבול"

המוחים, המתנגדים לאמירותיו של המועמד הרפובליקני נגד הגירה, התפרעו והדפו מחסומי משטרה בכניסה לכנס של המפלגה בקליפורניה. כ-20 מתוכם נעצרו לאחר שטראמפ הגיע לנאומו בהליכה ברגל בדרך בוצית

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

מאות מפגינים התאספו הערב (שישי) מחוץ לוועידת המפלגה הרפובליקנית בקליפורניה, והצליחו לעכב את נאומו של המועמד המוביל לראשות המפלגה דונלד טראמפ – שלווה בידי סוכנים חשאיים ברגל על מנת להיכנס דרך כניסה צדדית לבניין. מכוניתו של איש העסקים נאלצה לעצור בצד הדרך בגלל קהל המפגינים הגדול שחסם את הכניסה למבנה אולם הכנסים במחוז אורנג'. כשהתחיל את נאומו, ניפצו מפגינים שמשות של ניידת משטרה במקום, וכ-20 מתוכם נעצרו.

כשפתח את דבריו לאחר דרך החתחתים שעבר עד לאולם, התבדח טראמפ ואמר כי המפגינים גרמו לכך שזו "לא הכניסה הכי חלקה שאי פעם ביצעתי". לדבריו, "הרגשתי כאילו אני חוצה את הגבול". הוא סיפר שהלך בבוץ והתלכלך על מנת להגיע לבניין.

עוד בוואלה! NEWS:
כתום זה הטרור החדש: תא דאעש הקיצוני שמאיים על אפריקה
לאחר השעיית חברי הפרלמנט: תיחקר האנטשימיות במפלגת הלייבור
"אתה יורה עלינו, תכוון!": תיעוד הריב המביך של לוחמי דאעש בקרב

מהומות בקליפורניה 20 מפגינים נעצרו בהפגנה מחוץ לעצרת תמיכה בדונלד טראמפ בקליפורניה. רויטרס
ניפצו שמשת ניידת משטרה. המפגינים מחוץ לעצרת של טראמפ/רויטרס

המפגינים מחוץ למבנה אולם הכנסים הדפו את מחסומי המשטרה שהוצבו במקום והחזיקו שלטים המתנגדים לטראמפ ובובות בדמותו. הם אף החזיקו פיניאטות, בובות הלקוחות מתרבויות מרכז ודרום אמריקה, וקראו נגד עמדותיו של המיליארדר הניו יורקי בנושא ההגירה. טראמפ טען בעבר כי יבנה גדר בגבולה של ארצות הברית עם מקסיקו, ואף אמר כי האחרונה תשלם על ההקמה.

בנאומו הנוכחי אמר טראמפ כי ינצח את המועמדת לראשות המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון גם אם לא יקבל את תמיכת ועידת המפלגה. לדבריו, המפלגה צריכה "להתאחד מאחוריו כמועמד", אך גם אם לא תעשה כן – הוא ימשיך ויוכל לגבור על מתחריו. "האם אוכל לזכות בלי התמיכה? אני חושב שכן, מכיוון שכולכם הולכים להצביע לי, ולא המפלגה", אמר טראמפ לקהל תומכיו בקליפורניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ מלווה בידי סוכנים חשאיים לכניסה לכנס בקליפורניה לאחר התפרעות מפגינים. 29 באפריל 2016. טוויטר, צילום מסך
"זו לא הכניסה הכי חלקה שלי". טראמפ הולך בשול הדרך/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully