וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה יורה עלינו, תכוון!": תיעוד הריב המביך של לוחמי דאעש בקרב

30.4.2016 / 0:35

בתיעוד ממצלמה שהורכבה על קסדתו של אחד מלוחמי "המדינה האסלאמית" בעיראק נחשף כאוס של ממש בלחימה מול הכורדים. בין היתר, הם נשמעים קוראים אחד לשני: "תכוון גבוה יותר, תפסיק לירות!"

קרדיט: רויטרס

את הבלאגן הזה בשדה הקרב ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) מעדיף שלא תראו: בסרטון שצולם מקסדתו של לוחם הארגון אבו רדוואן בזמן קרב מול לוחמי המיליציה הכורדית בעיראק, נראים הפעילים מתקדמים לעבר מוצב אויב, אך מצבם העגום מול אויביהם מעורר כאוס. פעילי ארגון הטרור הלחוצים, שנוהגים לרוב להתהדר בהישגיהם, מצולמים כשהם צועקים זה על זה ורבים תוך שקיים איום ממשי על חייהם.

במהלך הירי מהרכב המשוריין שבו נוהגים הלוחמים, מחליק הרובה מידיו של הלוחם אבו חאג'ר, בעוד שאבו רדוואן צועק לו "תפסיק לירות!". לוחם נוסף, אבו עבדאללה, נשמע צועק לעבר אבו חאג'ר: "אמרתי לך לכוון גבוה יותר! התרמילים שלך נופלים עלינו!". לאחר מכן, הוא צועק על חברו שהוא יורה לעבר אנשי הרכב במקום אל האויב. לאחר מכן, כשהלוחם אבו רדוואן יורד מהרכב, הוא נפצע בחילופי האש מול הכורדים וצועק לחבריו "נפצעתי".

עוד בוואלה! NEWS:
במחאה על סחר לא חוקי: קניה תשרוף את מצבור השנהב הגדול אי פעם
כתום זה הטרור החדש: תא דאעש הקיצוני שמאיים על אפריקה
10 שנות עבודה בפרך לאמריקני שהואשם בריגול בקוריאה הצפונית

שני חמושים של המדינה האיסלמית רבים במהלך קרב. רויטרס
"התרמילים שלך נופלים עלינו!"/רויטרס

הלוחם הכורדי יאסר עבדאללה סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס כי הקרב שבו צולם הסרטון התרחש בחודש דצמבר, וכי הסרטון נמצא במצלמה על קסדת אחד הלוחמים. "כשסיימנו את הקרב מול דאעש, בדקנו את הגופות שלהם. היו להם קסדות ועל אחת מהן הייתה מצלמת וידאו. הם רוצים לצלם הכול כדי להראות לעולם", אמר.

לרוב, מפיץ דאעש סרטוני תעמולה מרתיעים שבהם הוא מבקש לעורר חרדה באויביו ובמדינות המערב. בין היתר, כמו גופי טרור אחרים, מדגיש הארגון את הצלחותיו וכיבושיו ברחבי המזרח התיכון, ומתפאר במעשי הטבח האיומים שהוא מבצע.

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully