וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מתה בזמן שניסתה לפתור את תעלומת "איש העז" המסתורי

2.5.2016 / 6:52

תושבת אוהיו נדרסה על ידי רכבת בזמן שניסתה לברר את האמת מאחורי האגדה האורבנית על "איש העז". על פי האגדה, יש ללכת על פסי הרכבת שעל גשר כדי לראות את היצור המסתורי. זה נגמר בטרגדיה

Strange Mysteries

בסרטון - מיהו "איש העז"?

אישה מאוהיו, ארה"ב נהרגה בשבוע שעבר על ידי רכבת נוסעת בזמן שניסתה לחקור את האגדה האורבנית על "איש העז" בקנטקי. רייצ'ל ביין, 26, צעדה עם בן זוגה על מסילה שמצויה מעל גשר גבוה עליה אמור היצור המוזר להופיע. אולם במקום "איש העז" הופיעה רכבת שנסעה במהירות איטית יחיסית של 50 קמ"ש. נהג הקטר הפעיל את הצופר והגבר הצליח להציל את עצמו בכך שנתלה בצידי המסילה הגבוהה. רייצ'ל נפגעה ונפלה אל מותה מגובה של כ-25 מטרים.

"על פי האגדה אתה חייב ללכת על הגשר כדי לראות את 'איש העז'", סיפר רון קרוץ' שגר במקום. לדבריו הוא מעולם לא ראה אף סימן ליצור המוזר. "הדבר היחיד שאני רואה הוא כמה איילים פה ושם. לא הייתי מתבלבל בינהם לבין עז ובטח לא איש עז". במקום ישנם גם שלטים המזהירים שלא לטייל על המסילה הגבוהה.

רייצ'ל ביין שנהרגה בחיפוש אחרי איש העז. פייסבוק, צילום מסך
רייצ'ל ביין שנהרגה במרדף אחר "איש העז"./צילום מסך, פייסבוק

התחנה המקומית של רשת NBC דיווחה שמטיילים רבים חושבים שפסי הרכבת אינם פעילים עוד ולכן מסתכנים אך גם יש כאלה שמוכנים לקחת את הסיכון. "כשאתה צעיר אתה חושב שתחיה לנצח, והם חושבים שהם יצליחו להמלט מהרכבת", אמרה דניס הריס בת המקום. "אבל זאת דרך ארוכה לרוץ והם לא יכולים לרוץ כל כך מהר".

עוד באותו נושא

תעלומה: איש העז המפחיד שמשגע את האמריקאים

לכתבה המלאה

הדיווח החדשותי על מותה של רייצ'ל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully