וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כיסה את עיניו - והתפוצץ": תיעוד הפיגוע במסעדה בפריז

26.4.2016 / 12:52

רשת טלוויזיה צרפתית פרסמה את תיעוד הרגע שבו נכנס איברהים עבד סלאם - אחיו של המחבל הנמלט שנתפס בבלגיה בחודש שעבר - כשהוא נכנס למסעדה כשהיא עמוסה. בפיגוע, שהיה חלק ממתקפת הטרור בעיר, נפצעו כמה בני אדם

צילום: רשת הטלוויזיה הצרפתית M6

רשת טלוויזיה צרפתית פרסמה תיעוד של פיצוץ שאירע במסעדה בפריז, שאותו הוציא לפועל אברהים עבד סלאם במהלך מתקפת הטרור בעיר בנובמבר האחרון. סלאם, אחיו של סלאח שנמלט מבירת צרפת לאחר הפיגועים ונתפס בחודש שעבר בבריסל, פוצץ את עצמו ופצע כמה בני אדם אחרים.

התיעוד ששודר על ידי הרשת הצרפתית M6 מראה אדם הנכנס למסעדת "קומפטוואה וולטר", שהייתה עמוסה בסועדים במהלך ערב שישי. הוא נראה מסתכל מטה ומכסה את עיניו לפני שפיצוץ שאירע מאחוריו העיף את גופו קדימה.

התיעוד קשה לצפייה, אך לא נרשמו תגובות יוצאות דופן בצרפת. הרשות המפקח על שידורי הטלוויזיה במדינה מסרה כי לא ברור אם עד כה התקבלו תלונות על השידור. 130 איש נהרגו ומאות נוספים נפצעו בסדרת הפיגועים שזעזעו את העיר ב-13 בנובמבר ושעליהם קיבל אחריות ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

לקריאה נוספת בנושא
חודש למתקפה בבריסל: "מנסים לשדר שגרה, אבל כולם חוששים"
דיווח בצרפת: תא הטרור מבריסל תכנן לתקוף ביורו 2016

רגעי הפיצוץ במסעדה בפריז בזמן מתקפת הטרור בעיר, 13 בנובמבר 2015. רשת M6, צילום מסך
אברהים עבד סלאם/צילום מסך, רשת M6

שני האחים, בלגים ממוצא מרוקאי, תכננו את מתקפת הטרור מבריסל. בעוד שאיברהים התפוצץ, סלאח לא הפעיל את חגורת הנפץ שלו ונמלט מהעיר למרות הכוננות המוגברת של כוחות הביטחון. הוא נלכד רק בחודש שעבר, במהלך פשיטה של משטרת בלגיה בפורה, פרבר של הבירה.

ארבעה ימים אחרי שנלכד, אירעו שני הפיגועים בבריסל שיצאו לדרך בשל מעצרו של סלאח עבד סלאם. הוא אמור להיות מוסגר לצרפת בימים הקרובים, אך בלגיה כבר העמידה אותו לדין בשל מעורבותו בחילופי האש עם כוחות הביטחון, שלושה ימים לפני שנתפס. הוא מאושם בניסיון רצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully