וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בפתרון הגרמני להולכי רגל שמתעסקים בסלולרי

26.4.2016 / 13:11

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מועצת הביטחון של האו"ם צפויה לקיים היום דיון סגור בנושא רמת הגולן. זאת, בתגובה על ההצהרה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשבוע שעבר, ולפיה הגולן עתיד להישאר בידי ישראל "לעולם". את הדיון דרשה לכנס מצרים, המדינה הערבית היחידה החברה במועצה כיום.

תושב אשדוד בן 52 נעצר בחשד שביצע עשרות עבירות מין בילדות בנות עשר ו-11. לפי החשד, בחלק מהמקרים הוא ביקש מהילדות למדוד בגדי ים - ואז תקף אותן. מהמשטרה נמסר כי "הוא הודה ואף שיחזר חלק מהמעשים".

ג'ון רידסדל, אזרח קנדי שנחטף על ידי ארגון הטרור האסלאמי אבו סייף בפיליפינים, הוצא להורג בידי שוביו – כך אישרה ממשלת קנדה. רידסדל נחטף לפני שבעה חודשים ונדרשו עבורו דמי כופר בסך 6.4 מיליון דולרים. משלא שולמו - הוציאו אותו החמושים להורג.

בעיר אוגסבורג שבגרמניה מצאו פתרון בטיחותי לתופעת הולכי הרגל שעיניהם נעוצות כל הזמן בטלפון הסלולרי: התקנת רמזורים על המדרכה עצמה. הצעד הזה מגיע חודשיים לאחר שילדה במינכן נדרסה מחשמלית כאשר התעסקה בסלולרי והשתמשה באוזניות.

מזג האוויר בהיר עד מעונן חלקית. שרב ברוב אזורי הארץ. מחר מידות החום יירדו במידה ניכרת והלחות תעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully