וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת נגד החשוד בתקיפת נשים בתל אביב: "פחדתי פחד מוות"

27.4.2016 / 1:54

ד', תושבת העיר, נתקלה לפני כשבועיים באמיר קדר, החשוד בתקיפה מינית של שש נערות ונשים. לדבריה, הוא הגיח לעברה בחושך, רעול פנים וכשאיבר מינו חשוף. "היה לי קשה להתאושש מהחוויה המפחידה"

שדרות חן. דן שצברג
"היה לי קשה להתאושש מהחוויה". שדרות ח"ן בתל אביב, שבהן ביצע לכאורה קדר את חלק מהמעשים/דן שצברג

ד', צעירה תושבת תל אביב, נתקלה לפני כשבועיים ברחוב חשוך בעיר באמיר קדר, שעל פי החשד תקף מינית שש נערות ונשים. "הלכתי ברחוב יהושע בן נון פינת בזל בשעת ערב מאוחרת. פתאום הגיע מולי אדם, הוא הלך לאט לכיוון שלי. הוא היה רעול פנים, לבש מעין חולצה מנומרת. פתאום הבחנתי שאיבר מינו חשוף. מיד הגברתי את קצב ההליכה שלי בניסיון לחמוק ממנו", סיפרה על הפרשה שנחשפה אתמול (שני) בוואלה! NEWS.

"באותם רגעים פחדתי פחד מוות", סיפרה. "הרגלים רעדו לי, כולי הייתי מבוהלת. התקשרתי למוקד 100 של המשטרה ואמרתי להם על האירוע. הם אמרו לי שהם מחפשים אחרי האיש הזה כבר זמן רב. ניסיתי להפנות אותם למקום שבו נתקלתי בו. הרחוב היה ריק והתקשרתי לחברה שלי עד שהגעתי הביתה. היה לי קשה להתאושש מהחוויה המפחידה".

עוד בוואלה! NEWS:
עיתונאית נעצרה בחשד שניסתה לרצוח את אמה בשנתה; מצבה קשה
"ביקשו לזרוע פחד": שבעה יהודים מואשמים בטרור נגד פלסטינים
עוקץ הענק בבורסה ליהלומים ברמת גן: גם בנו של החשוד נעצר

גבר אזוק. AP
לטענת המשטרה נשים רבות התלוננו נגד קדר/AP

לדברי הצעירה, המשטרה עדכנה אותה אתמול על המעצר. "אמרו לי שהוא תקף כמה פעמים ושהם נאלצו להציב סיורים ובלשים ברחובות בניסיון ללכוד אותו. לטענתם היו הרבה נשים שהתלוננו. ברגע שהוא התקרב אלי בלילה ברחוב הריק, כשהוא רעול פנים עם איבר מינו חשוף, פחדתי מאוד. העובדה שהלכתי מהר כנראה מנעה פגיעה קשה יותר. שאלתי את החוקרת אם הוא אנס מישהי והיא השיבה שכרגע אין למשטרה תלונה על אונס".

המשטרה בפיקודו של המפכ"ל רוני אלשיך החליטה שלא להביא את הסיפור לידיעת הציבור, ולמנוע מהאזרחים לדעת על פעילותו של עבריין מין סדרתי. זאת, על אף שתקף לפחות שש פעמים במהלך השבועיים האחרונים – בכל המקרים דפוס הפעולה היה דומה.

מעצרו של קדר, תושב חדרה בן 54, הוארך אתמול בבית משפט השלום בתל אביב. הוא נלכד הודות לתושיה של הנשים שהותקפו על ידו לכאורה והצליחו להזעיק את המשטרה. מחומר החקירה שנאסף עד כה עולה כי הוא נהג להגיע למרכז תל אביב עם מכוניתו, אז היה אורב לנשים באזור שדרות ח"ן, מכסה את פניו עם מסכת סקי או חם צוואר, פושט את מכנסיו ומבצע מעשה מגונה תוך שהוא נצמד לקורבנותיו. הוא חשוד בשורה של מעשים מגונים.

קדר, ללא עבר פלילי, נחקר והודה בכמה מקרים. סנגוריו, עורכי הדין יגאל כהן וליאור בנימין, טענו כי המשטרה לא אפשרה לו בתחילת החקירה להיוועץ עם עורך דין ולכן נפל פגם בהודאתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully