וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צעיר מתווכח עם נהג במוצאי החג בת"א - ותוקף את רכבו באלה

25.4.2016 / 12:05

בן 19 נעצר לאחר שסרטון שתיעד את התקרית, שאירעה במוצאי החג, פורסם בדף הפייסבוק של המשטרה. לפי החשד, הצעיר, שהפר את מעצר הבית שלו, התווכח עם הנהג בשל עומס בחניון בנמל בעיר - ואז תקף אותו

עריכה: יאיר דניאל

צעיר בן 19 נעצר בחשד שתקף נהג שעמו נקלע לוויכוח בכניסה לחניון בנמל תל אביב. הוא נעצר לאחר שאזרחים שהיו במקום בזמן האירוע, שהתרחש במוצאי שבת, תיעדו את התקרית והעלו את הסרטון לדף הפייסבוק של המשטרה. היום (שני) הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר בחשד לגרימת נזק ולהפרה של מעצר בית.

לפי החשד, הצעיר שהגיע לאחד החניונים בצפון העיר התרגז מכך שהרכב שלפניו לא נוסע בשל העומס הרב שנוצר עם הגעתם של מבלים רבים. מהחקירה של חוקרי מרחב ירקון עולה כי בין השניים פרץ ויכוח, שבמהלכו הנהג הצעיר יצא מרכבו, הוציא אלה מעץ ורדף אחרי כלי הרכב השני שניסה לברוח מהמקום. לפי החשד, הצעיר ניפץ את אחד מחלונות המכונית ואמר לנהג לעזוב את החניון.

אזרחים שעברו במקום צילמו את המתרחש והעלו את התמונות לדף הפייסבוק של משטרת ישראל. התמונות הועברו לתחנת משטרת תל אביב צפון, בפיקודו של סגן-ניצב ניסים דאודי. המשטרה איתרה את הנהג המותקף ואת החשוד, שהיה אמור לשהות במעצר בית.

עוד בוואלה! NEWS
ירדן מזהירה את ישראל: להמשך העלייה להר הבית יהיו השלכות חמורות
מאות הפגינו מול שגרירות דרום אפריקה נגד מעצר הרב ברלנד
דליפת אמוניה במפעל "פרי אור" בעתלית; אין נפגעים

בגלל סרטון בפייסבוק: המשטרה עצרה חשוד בתקיפה עם אלה בצפון תל אביב. מערכת וואלה! NEWS
במקום היה עומס רב/מערכת וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • תקיפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully