וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פוצצה את המיטות של בניה - כי הסתובבו "עם חברים מסוממים"

דברה סמית', אם לחמישה ילדים מג'ורג'יה, נוהגת להעלות ליוטיוב סרטונים שבהם היא מציגה שיטות חינוך קיצוניות. ואולם, התקרית האחרונה הובילה את הרשויות להרחיק ממנה את שני הילדים שהרגיזו אותה

ספק 500

אישה מג'ורג'יה שבארצות הברית פוצצה את מיטותיהם של שניים מחמשת ילדיה כעונש על כך שהם "עושים סמים ומסתובבים עם חברים מסוממים". האירוע, שתועד והועלה לחשבון היוטיוב של האישה, דברה סמית', הוביל לכך שהיא איבדה את המשמורת על שני הילדים.

סמית' היא אם לחמישה ילדים מאומצים בני 16 עד 29. הילדים מגיעים משתי משפחות שונות – שניים מהם אחים והשלושה האחרים הם אחים למחצה: שני בנים ובת. היא מנהלת חשבון יוטיוב ששמו "Southern Momma" (מאמא דרומית), שבו היא משתפת עם הגולשים את מחשבותיה על קשיים בהורות ומדגימה צעדי ענישה קיצוניים. לפני שנה העלתה סמית' סרטון שבו היא מפוצצת את מכשיר האייפון של בנה הצעיר, איתן, עם רובה ציד. זאת אחרי שלטענתה הוא הפריז בשימוש במכשיר והציונים שלו בבית הספר התחילו להתדרדר.

לאחר שסמית' העלתה לרשת את הסרטון החדש, שבסופו נראות השאריות החרוכות של מיטות הילדים, הגיעה תלונה בעניינה לרשויות הרווחה במחוז קווטה שבו היא גרה. נציג מטעם רשויות הרווחה הגיע לביתה כדי להחתים אותה על התחייבות שלא תעשה שימוש בנשק חם מול עיני ילדיה, אך היא סירבה בטענה שהדבר פוגע בזכויותיה החוקתיות. כתוצאה מהתנגדותה, הרחיקו ממנה הרשויות את שני הילדים הצעירים.

עוד בוואלה! NEWS:
אובמה לצעירים בריטים: שרפתם את הבית שלי, אבל השלמנו
ממשיכה להתגרות: קוריאה הצפונית שיגרה טיל בליסטי מצוללת
איראן: הצענו לאסד להעביר את משפחתו לשטחנו - אך הוא סירב

אמא מג'ורג'יה מפוצצת את המיטות של בניה. יוטיוב, צילום מסך
סירבה להתחייב בפני הרשויות שלא להשתמש בנשק ליד ילדיה. דברה סמית'/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully