וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: צוות הטלוויזיה האוסטרלי שהואשם בחטיפת ילדים שוחרר

סאלי פולקנר, ששני ילדיה חיים עם אביהם בביירות, נעצרה יחד עם צוות התכנית "60 דקות", לאחר שהילדים נלקחו מידי סבתם והובהלו לתוך מכונית. במסגרת הסדר, האב הלבנוני ביטל את התביעה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

אם אוסטרלית וצוות התכנית "60 דקות" שהתלווה אליה שוחררו היום (רביעי) מבית הכלא בעיר בעבדא שבלבנון, לאחר שנעצרו בחשד לחטיפת ילדיה של האם בביירות. האם ואנשי הצוות שוחררו במסגרת הסדר שנחתם מחוץ לבית המשפט עם אביהם של הילדים, ועליו הכריז השופט זמן קצר לפני השחרור.

האם סאלי פולקנר וארבעת אנשי הצוות הואשמו בשבוע שעבר במעורבות בחטיפה, לאחר ששני הילדים, בני שלוש וחמש, נלקחו מידי סבתם והובהלו לתוך מכונית. תיעוד המקרה שודר ברשתות הטלוויזיה הלבנוניות. הילדים הושבו לאביהם לאחר שפולקנר נעצרה.

עוד בוואלה! NEWS:
רוחאני יוצא נגד משטרת המוסר באיראן: "כבוד האדם קודם לדת"
"עידן חדש של תעמולה": חופש העיתונות בעולם הידרדר בשנה החולפת
הביטוח הלאומי הוציא אלפי פלסטינים להפגנות מול לשכת אבו מאזן

שחרור צוות תכנית "60 דקות" האוסטרלית מכל בעבדא, לבנון, 20 באפריל 2016. רויטרס
לא נמסרה החלטה בנוגע למשמורת. הצוות האוסטרלי לאחר שחרורם/רויטרס

האב, עלי זיד אל-אמין, החליט לבטל את התביעה נגדם, ובהתאם לכך שוחררו פולקנר והמנחה טארה בראון מבית הכלא לנשים בבעבדא, באזור ביירות. "ערוץ 9" האוסטרלי מסר כי אנשי הצוות לא קשורים לאנשים שחטפו את הילדים. שני גברים בריטים עדיין עצורים בחשד למעורבות במקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחרור צוות תכנית "60 דקות" האוסטרלית מכל בעבדא, לבנון, 20 באפריל 2016. רויטרס
שני בריטים עדיין חשודים בחטיפה. כלא בעבדא, היום/רויטרס

אל-אמין הסביר כי הוא חי בעבר עם פולקנר ועם שני ילדיהם בלבנון, אולם היא החליטה לשוב לאוסטרליה עם הילדים, ללא הסכמתו. לדבריו, בשנה שעברה הסכימה פולקנר כי הוא ייקח את הילדים בחזרה ללבנון. עם זאת, בכלי התקשורת באוסטרליה דווח כי פולקנר הייתה סבורה כי הם יגיעו ללבנון לחופשה של שלושה שבועות בלבד, שממנה לא שבו. לא נמסר אם במסגרת ההסדר שנחתם היום התקבלה החלטה כלשהי בנוגע למשמורת על הילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully