וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קטין שעובד בשטיפת מכוניות דרס למוות בת 3 בביתר עילית

20.4.2016 / 22:13

נער בן 16 ששטף מכוניות בחניון בעיר באופן פיראטי נכנס לרכב, נסע לאחור ופגע במלי ברנשטיין ובאחיה בן העשר, שנפגע באורח קל. הנהג נמלט מהזירה, והסגיר את עצמו לידי המשטרה כעבור זמן קצר. עד ראייה: "הפעוטה נמחצה בין הרכב לגדר"

צילום: רוני כנפו, עריכה: אביב אירגז

פעוטה בת שלוש נהרגה היום (רביעי) לאחר שנפגעה מרכב שנסע לאחור ברחבת חניון ששימשה לשטיפת מכוניות באופן פיראטי בביתר עילית. התאונה אירעה לאחר שאחד העובדים - נער בן 16 תושב העיר, נכנס לרכב ששטף, נסע לאחור ופגע בשני אחים – ילד בן עשר שנפגע באורח קל והפעוטה, מלי ברנשטיין, שנפגעה תחילה באורח קשה. הרכב נבלם בגדר שהקיפה את החניון והנהג נמלט מהמקום.

שוטרים שהגיעו לזירה הבחינו בשני האחים שנפגעו, והם פונו לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של ברנשטיין. עדי ראייה סיפרו לשוטרים כי הם מכירים את הנהג הפוגע, ולאחר זמן קצר הוא הגיע לזירה והסגיר את עצמו לידי המשטרה. הוא נעצר ובעל הרכב עוכב לחקירה, כמו גם עובדים נוספים בשטיפת המכוניות הפיראטית.

עוד בוואלה! NEWS:
דאעש בסיני מאיים לתקוף את ישראל: "ייתן לארגון שואו תקשורתי"
רחפנים בשירות המשטרה: מערך חדש של כלי טיס הוקם בארגון
ניצחון למחבל הנורבגי: המדינה הכירה בפגיעה בזכויותיו בכלא

תאונת דרכים בביתר עילית. אפריל 2016. הערשי פרלמוטר/ קבוצת מדברים תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
"הפעוטה נמחצה בין הרכב לגדר". ביתר עילית, היום/מערכת וואלה! NEWS, הערשי פרלמוטר/ קבוצת מדברים תקשורת

הרשי פרלמוטר מירושלים הגיע למקום דקות ספורות לאחר התקרית. "המחזה היה קשה מאוד", סיפר פרלמוטר. "האירוע כולו התרחש בחניון בין בניינים, שם הילדים הקטנים משחקים. כמה בחורים הקימו פה שטיפת מכוניות פיראטית פרטית לקראת פסח ואנשים הביאו לפה את כלי הרכב שלהם. אחד הבחורים לקח את המפתחות מבעל הרכב ונסע ברוורס, כנראה במהירות גבוהה יחסית, ופגע בשני הילדים".

לדברי פרלמוטר, "הפעוטה פשוט נמחצה בין הרכב לברזל שהיה מאחור בשל עוצמת הפגיעה. הגעתי כמה דקות לאחר מכן למקום כשהכוננים היו בעיצומן של פעולות ההחייאה שלצערי לא צלחו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תאונת דרכים בביתר עילית. אפריל 2016. הערשי פרלמוטר/ קבוצת מדברים תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
צוות מד"א מטפל בפצועים/מערכת וואלה! NEWS, הערשי פרלמוטר/ קבוצת מדברים תקשורת

עקיבא פולק, פרמדיק מד"א שטיפל בילדים, אמר כי "כשהגענו למקום מצאנו ילדה בת שלוש מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, שסובלת מפגיעה רב-מערכתית קשה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי פינוי לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש. ילד שנחבל קל מאוד ברגלו טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים".

בעקבות המקרה הודיע ראש העיר מאיר רובינשטיין כי מחר יפשטו צוותים משותפים של העירייה והמשטרה על אתרי שטיפת רכבים פיראטים ויסגרו אותם. "לא נאפשר הפקרות וסכנת נפשות בחסות ההכנות לחג", אמר.

תאונת דרכים בביתר עילית. אפריל 2016. הערשי פרלמוטר/ קבוצת מדברים תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
הנהג נמלט מהמקום. הרכב הפוגע/מערכת וואלה! NEWS, הערשי פרלמוטר/ קבוצת מדברים תקשורת

מוקדם יותר היום נפצעה אישה בת 77 באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב אלוף יקותיאל שבירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית.

אתמול נהרג גבר כבן 40 בכביש 90, מדרום למושב משואה שבבקעת הירדן, אחרי שהתהפך עם רכבו. חובשים ופרמדיקים של מד"א יחד עם כוח רפואה של צה"ל שהגיעו למקום מצאו אותו מחוץ לכלי הרכב, מחוסר הכרה וללא סימני חיים, וקבעו את מותו. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל וטופלו במקום.

כמו כן, אתמול נפצע הולך רגל כבן 60 באורח קשה מפגיעת אופנוע באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר כשהוא סובל מחבלת ראש.

(עדכון ראשון: 19:08)

תאונת דרכים בביתר עילית. אפריל 2016. חטיבת דובר המשטרה
החניה שימשה לשטיפת מכונית פיראטית. זירת האירוע, היום/חטיבת דובר המשטרה
תאונת דרכים בביתר עילית. אפריל 2016. הערשי פרלמוטר/ קבוצת מדברים תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
תאונת דרכים בביתר עילית. אפריל 2016/מערכת וואלה! NEWS, הערשי פרלמוטר/ קבוצת מדברים תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully